The Division pozbywa się kolejnych błędów. Jakie problemy zlikwidowano?

Przez trzy godziny nie pogracie dzisiaj w The Division ze znajomymi.

Ubisoft przeprowadza cotygodniową przerwę techniczną na serwerach The Division i dotyczy to wszystkich platform, na których pojawiła się gra (PC, PlayStation 4 oraz Xbox One). Serwery zostaną wyłączone dzisiaj (28 lipca) o godzinie 9:00 czasu polskiego i obudzą się dopiero po około trzech godzinach. Usługi sieciowe gry będą w tym czasie niedostępne.

Jakie zmiany i poprawki zostaną wprowadzone podczas przerwy technicznej? Oto lista przedstawiona przez Ubisoft:

  • Naprawiono błąd, przez który gracze mogli rozpocząć Pierwszą Fazą Operacji na Bohaterskim poziomie trudności poprzez wybranie odpowiedniej kombinacji klawiszy na kontrolerze.
  • Pula nagród z dodatku Podziemie z Wytycznych Operacji teraz zawiera także zestawy z Aktualizacji 1.1 oraz 1.2 oraz mają szansę otrzymania dodatkowych łupów jeśli kończy się operację z +4 wytycznymi.
  • Pula nagród z dodatku Podziemie z Zapieczętowanych Skrzyń zawiera teraz wszystkie rodzaje broni oraz zestawy z aktualizacji 1.3.
  • Nazwani przeciwnicy w dodatku Podziemie będą teraz częściej wyrzucać Topowe przedmioty, na wszystkich poziomach trudności, a wykonywanie wielofazowych misji zwiększy szansę na zdobycie sprzętu o wyższej jakości.

Jak zatem widzicie, zmiany wprowadzone przez najnowszą aktualizację pozwolą Wam zdobyć więcej cennych przedmiotów, co oczywiście motywuje do rozgrywki. To jak, spróbujecie dzisiaj szczęścia w The Division?

Poniżej podajemy kilka innych problemów z The Division, które zostały usunięte na przestrzeni ostatnich kilkunastu dni:

  • Naprawiliśmy błąd, który pozwalał graczom na korzystanie z bonusu zestawu DeadEye i zachowywał obrażenia od stzrału w głowę. Ta poprawka także rozwiązuje problem gdzie gracze mogli nakładać bonus na obrażenia od strzałów w głowę nieskończenie.
  • Naprawiono bug, przez który skrzynie w najwyższym przedziale wyrzucały niebieski osprzęt.
  • Naprawiono błąd, przez który niektóre rękawice z zestawu AlphaBridge losowały podwójne bazowe statystyki jeśli zostały skalibrowane.
  • Naprawiono błąd przez który gracz był teleportowany z powrotem do schronu podczas wykonywania misji Zaginieni: Tatiana Atkins.
  • Naprawiono błąd przez który gracz był teleportowany z powrotem do schronu podczas wykonywania misji Zaginieni Agenci: Aaron Keener.
  • Zredukowano bazowe obrażenia od wszystkich karabinów G36 o 15%
  • Naprawiono błąd, przez który specjalne właściwości nazwanych broni nie mogły zostać skalibrowane.
  • Naprawiono błąd, przez który mapa nie ładowała się dla niektórych graczy.
  • Naprawiono błąd, przez który interfejs misji psuł się, jeśli punkt ewakuacyjny w Podziemiu został użyty przed pojawieniem się kolejnego celu misji.
  • Naprawiono błąd, przez który rękawice Alpha Bridge nie posiadały jednego ze swoich atrybutów. Uwaga: ta zmiana jest retroaktywna, co oznacza, że wszystkie atrybuty na istniejących
  • rękawicach AlphaBridge będą zresetowane.
  • Naprawiono błąd, przez który muzyka w grze milkła po zalogowaniu się do najazdu.
  • Naprawiono błąd, przez który rekalibracja ostatniej właściwości na pistolecie PP-19 nie wylosuje darmowej właściwości,
  • Naprawiono błąd, gdzie bonus zestawy wyposażenia Sentry aplikował się nieprawidłowo podczas używania automatycznej strzelby szturmowca
  • Naprawiono błąd, przez który używanie głównej zdnolności powodował nałożenie efektu wizualnego na wszystkich graczy będących w pobliżu (nie tylko grupy)
  • Naprawiono błąd, przez który właściwości broni nakładały się nieskończenie, jeśli używało się bonusu, wynikającego z noszenia wszystkich 4 części zestawu AlphaBridge.
  • Naprawiono błąd, przez który rekalibracja właściwości broni wybierała losowy bonus, zamiast tego wybranego z interfejsu.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze umierali, jeśli wracali do pewnych misji po respawnie w schronie.
  • Naprawiono błąd, przez który gracze PC mogli używać kilku dóbr konsumpcyjnych na raz.
  • Dodano kill volume do najazdu Smocze Gniazdo. Przy próbie wyjścia z lokacji najazdu gracz zostanie automatycznie zabity.
  • Skalibrowano modyfikator obrażeń od broni – gracze będą zadawać teraz sobie o 20% większe obrażenia w trybie PvP (prosimy pamiętać, że ta zmiana nie ma wpływu na obrażenia od zdolności)
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

71 Shares
Share71
+1
Tweet