The Climb, czyli jak wielkim wyzwaniem jest stworzenie tytułu VR

Crytek opublikował Ascent, drugi rozdział dziennika deweloperów do The Climb.

W filmie zaglądamy za kulisy powstawania gry, gdzie kluczowi członkowie zespołu deweloperskiego wyjaśnią, jak wielkim wyzwaniem jest stworzenie tytułu VR, działającego w 90 klatkach na sekundę. Widzowie poznają nowe techniki i procesy, których użyli artyści z firmy Crytek, aby gra była maksymalnie realistyczna oraz przyjrzą się szczegółom wizualnym, znajdującym się w zasięgu ręki, gdy zanurzamy się w rozgrywkę w wirtualnej rzeczywistości.

The Climb pozwala graczom stawić czoła strachowi i ekscytacji, jakie towarzyszą jednemu z najbardziej niebezpiecznych sportów ekstremalnych. Gracze mogą zdobyć onieśmielające szczyty oraz odkryć urodę autentycznych lokacji, takich jak zatoka Halong w Wietnamie i niedawno dodanych Alp, ukazanych przy pomocy zjawiskowej grafiki 3D.

The Climb jest tytułem na Oculus Rift i ukaże się w okolicach premiery gogli.

Źródło: materiał producenta

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet