Telewizyjna reklama The Last of Us na PlayStation 4 przypomina o sukcesie Naughty Dog

Wczoraj studio informowało, że The Last of Us: Remastered jest już ukończone i właśnie trafiło do tłoczni. Dzisiaj możecie zobaczyć, jak promuje się owy tytuł w TV.

Premiera The Last of Us: Remastered na PS4 za niecałe dwa tygodnie. Odświeżone przygody Joela oraz Ellie zobaczymy w sklepach już 30 lipca.

Naughty Dog nie musi specjalnie namawiać graczy do sięgania po ten tytuł, ponieważ każdy maniak elektronicznej rozrywki już dawno o nim słyszał. Wiadomo jednak, że marketingu nigdy dosyć, więc studio przygotowało nowy materiał promocyjny, w którym przy okazji chwali się kilkoma ocenami, jakie przyznano edycji The Last of Us z PlayStation 3.

Poprawiona wersja na PS4 zaoferuje nam przede wszystkim rozdzielczość 1080p oraz 60 klatek na sekundę. Trzeba przyznać, że twarze bohaterów gry na nowej konsoli Sony wyglądają fenomenalnie. Możecie je zobaczyć w naszej galerii, a poniżej obiecana reklama.

 

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

7 Shares
Share7
+1
Tweet