Techland wyda Torment: Tides of Numenera na całym świecie

Polska firma nawiązała współpracę z inXile Entertainment.

Techland Publishing z dumą informuje o nawiązaniu współpracy z inXile Entertainment mającej na celu wydanie pudełkowej wersji Torment: Tides of Numenera na całym świecie. Premiera wersji PC gry science-fantasy RPG zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2017 roku (czyli premiera zostaje opóźniona, jak pisaliśmy dzisiaj rano).

Torment: Tides of Numenera tworzone przez inXile Entertainment, słynne studio kierowane przez legendę branży, Briana Fargo, jest pierwszym zapowiedzianym przez Techland tytułem po wejściu na światowy rynek wydawniczy. Ponadto edycja pudełkowa zostanie wzbogacona o szereg fizycznych dodatków i cyfrowych bonusów, które pozwolą graczom jeszcze bardziej zagłębić się w wyjątkowy świat Numenery.

– Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Techlandu i czuję się ogromnie zadowolony podejmując z nimi współpracę – mówi Brian Fargo, inXile Entertainment CEO. – Wydanie tak złożonej i bogatej gry na całym świecie to ogromne przedsięwzięcie. Chcieliśmy mieć pewność, że będziemy współpracować z profesjonalistami, którzy potrafią zatroszczyć się o społeczność na całym globie. Osiągnięcia Techlandu ugruntowały nasze przekonanie, że są partnerem z którym chcemy wspólnie działać – dodaje Fargo.

Torment: Tides of Numenera to wyczekiwany tematyczny spadkobierca jednego z najlepszych RPGów w historii – Planescape: Torment. Gra zaskarbiła sobie serca wielu graczy już na długo przed premierą. Dowodem niech będzie fakt, że to jedna z trzech gier z rekordową zbiórką na Kickstarterze. Produkcja wraca do złotej ery RPGów, oferuje złożoną i wciągającą historię osadzoną w unikalnym świecie – ukazującą Ziemię za miliardy lat. Dodatkiem do tej skłaniającej do refleksji opowieści jest walka turowa. Torment: Tides of Numenera postawi przed graczem setki znaczących wyborów, które będą miały niebagatelny wpływ na jego dalsze losy. Dzięki takiemu rozwiązaniu każda rozgrywka będzie unikalna i nacechowana konkretnymi wyborami gracza.

Cechy charakterystyczne gry:

  • Niespotykany świat – podróżuj po Dziewiątym Świecie, fantastycznym, oryginalnym miejscu z olśniewającymi lokacjami, nietuzinkowymi i nieprzewidywalnymi przedmiotami do użycia w trakcie walki i poza nią oraz oszałamiającą magią.
  • Bogata, osobista narracja – przemyślana historia napędzana interesującymi postaciami, gwarantująca niezwykłe doznania, a jednocześnie pozostawiająca swój głęboki ślad  w personalnym odbiorze. Filozoficzne fundamenty napędzają  zarówno mechanikę jak i narrację całej produkcji.
  • Reaktywność, niepowtarzalność rozgrywki i Nurty – decyzje gracza mają ogromne znaczenie, a moralność Dziewiątego Świata jest niezwykle złożona. Nic nie jest „czarne” lub „białe”. Torment to wysoce niepowtarzalne doświadczenie na które składają się wszystkie dokonania gracza.
  • Świeże podejście do walki – planuj swoje działania na specjalnie przygotowanych mapach. Wykorzystuj w walce elementy środowiska, interakcję z otoczeniem,  innymi postaciami, skradaniem się i wieloma dodatkowymi czynnikami.

Źródło: Techland

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet