Tak powinien wyglądać las! Artysta z DICE eksperymentuje na Unreal Engine 4

Tak powinien wyglądać las! Artysta z DICE eksperymentuje na Unreal Engine 4
Newsy PC
[caption id="attachment_35575" align="aligncenter" width="1920"]Redwood Forest Redwood Forest[/caption] Za oknem jesiennie, lecz na tych screenach znowu poczujecie klimat ciepłej wiosny. 
Simon Barle, czyli artysta zajmujący się tworzeniem roślinności do gier studia DICE, w wolnych chwilach bawi się z silnikiem Unreal Engine 4. Efektem takich eksperymentów są śliczne leśne mapy. Bujnie, zielono i piekielnie szczegółowo. Zapraszamy do podziwiania kilkunastu screenów, obrazujących odmienne wizualnie projekty Redwood Forest oraz Huangshan. Podobają się? [gallery columns="4" ids="35571,35572,35573,35574,35575,35576,35577,35578,35579,35580,35581,35582,35583,35584"]
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie