Tak powinien wyglądać las! Artysta z DICE eksperymentuje na Unreal Engine 4

Za oknem jesiennie, lecz na tych screenach znowu poczujecie klimat ciepłej wiosny. 

Simon Barle, czyli artysta zajmujący się tworzeniem roślinności do gier studia DICE, w wolnych chwilach bawi się z silnikiem Unreal Engine 4. Efektem takich eksperymentów są śliczne leśne mapy. Bujnie, zielono i piekielnie szczegółowo. Zapraszamy do podziwiania kilkunastu screenów, obrazujących odmienne wizualnie projekty Redwood Forest oraz Huangshan. Podobają się?

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

58 Shares
Share58
+1
Tweet