Szef CD Projekt RED pisze otwarty list do graczy. „Przed nami jeszcze długa droga”

Wiedźmin 3: Dziki Gon okazał się komercyjnym hitem. Ponad 6 milionów egzemplarzy tytułu trafiło do sklepów, wydawca liczy zyski, a szef CD Projekt RED zwraca się do graczy.

Wczoraj CD Projekt podał naprawdę ciekawe liczby, jeśli chodzi o Wiedźmina 3. Zapowiedziano również, kiedy pierwszy z płatnych dodatków – Serca z Kamienia – będzie miał swoją premierę.

To jednak nie ostatnie słowo od ekipy, która zmajstrowała Dziki Gon. Adam Badowski, czyli szef studia CD Projekt RED, wystosował specjalny list do graczy. No to czytamy!

Cześć Gracze!
 
Ale ten czas leci! Aż trudno uwierzyć, że od premiery minęło już tyle dni. Od tego czasu ani na chwilę nie zwolniliśmy tempa, ciężko pracowaliśmy, by przekazać w Wasze ręce dodatkową zawartość, naprawialiśmy to, co wymagało naprawy i snuliśmy plany, co jeszcze można zrobić, aby uczynić Wiedźmina lepszym. Na konferencji zorganizowanej dla akcjonariuszy (CD PROJEKT jest spółką giełdową) ogłosiliśmy właśnie, że nasza wiedźmińska rodzina się rozrosła — liczba sprzedanych w sześć tygodni od premiery egzemplarzy gry Wiedźmin 3: Dziki Gon przekroczyła 6 milionów. Bez obaw, nie zamierzam omawiać tu kwestii finansowych — chciałem jednak skorzystać z okazji, aby odezwać się bezpośrednio do graczy i dać Wam pewien wgląd w to, co ta liczba oznacza dla nas, jako twórców gier.
 
Można pomyśleć, że mamy sześć milionów powodów do radości — tak rzeczywiście jest. Jednak tak duża liczba niesie ze sobą równie dużą odpowiedzialność. Chciałbym, byście mieli świadomość, że my — jako studio — doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Wasze pochlebne opinie i pozytywne recenzje w mediach to dla nas przede wszystkim zobowiązanie — stworzyliśmy dobrą grę, ale przed nami jeszcze długa droga. RED to miejsce, gdzie pracują artyści, szaleni marzyciele, ale przede wszystkim ludzie, dla których diabeł zawsze tkwi w szczegółach. Nieistotne czy chodzi o kolor nieba podczas zachodu słońca nad Velen, czy wystrój wnętrza chaty, do której większość graczy prawdopodobnie nigdy nie zajrzy — tworząc Wiedźmina, tworzymy go również dla siebie i zawsze, ale to zawsze, próbujemy sięgać dalej i dalej. Chciałbym, żebyście to wiedzieli.
 
Owszem, liczba sprzedanych egzemplarzy to ważne osiągnięcie dla firmy tworzącej erpegi, ale nie jest to osiągnięcie najważniejsze. Jeśli przyrównać nasze gry do galerii dźwięków, obrazów i słów, to Wy, Gracze, jesteście zwiedzającymi w tej galerii. Wydaje mi się, że dla artystów nie ma większej nagrody niż zainteresowanie i docenienie ich pracy. Właśnie dlatego, w imieniu całej załogi REDa, chciałbym Wam wszystkim serdecznie podziękować.
 
Adam Badowski
szef studia
CD PROJEKT RED
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

45 Shares
Share45
+1
Tweet