Sony pozwane za brak natywnej rozdzielczości 1080p w Killzone: Shadow Fall

W materiałach promocyjnych chwalono wysoką rozdzielczość. Jak jest naprawdę?

Prawnicy z kalifornijskiej kancelarii Edelson PC wytaczają ciężkie działa przeciwko SCEA. Reprezentując grupę graczy (pozew zbiorowy) oskarżają firmę o kłamstwa marketingowe.

Eksperci wspomnianej kancelarii są zdania, że tryb multi w Killzone: Shadow Fall wcale nie chodzi w natywnej rozdzielczości 1080p, tylko wykorzystuje technikę temporalnej reprojekcji. Według prawników reklamy gry wprowadzały zatem graczy w błąd. Przedstawiciele Sony mają odpowiedzieć za oszustwa i nieuczciwą konkurencję.

Producent Shadow Fall, czyli studio Guerrilla Games, nie zgadza się oczywiście z zarzutami. Deweloper tłumaczy, że temporalna reprojekcja, wykorzystana w wieloosobowym trybie ich gry, to coś innego, niż zwykłe przeskalowanie grafiki.

Jeśli owa teza nie zostanie udowodniona przed sądem, oszukani gracze mają szansę na niemałe pieniądze. Grupa żąda od wydawcy (Sony Computer Entertainment) zapłacenia 5 mln dolarów.

Killzone: Shadow Fall wyszło jedynie na konsolę PlayStation 4

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet