„Sony ma pomysł, jak rozpędzić sprzedaż PlayStation 4”

Konsola nie wszędzie sprzedaje się tak dobrze, jakby firma tego chciała.

Dlatego Sony zamierza wyciągnąć asa z rękawa, który ma rozbujać sprzedaż PS4 w kraju Kwitnącej Wiśni – twierdzi Hirokazu Hamamura, były redaktor naczelny Famitsu i aktualny szef Kadokawa i Enterbrain. Można mu wierzyć, ponieważ to jedna z niewielu osób, która ogarnia japoński rynek gier.

Hamamura wziął wczoraj udział w tokijskim YouTube Gamers’ Day Event. Zaznaczył, że Japonia jest specyficznym rynkiem, na którym PlayStation 4 przegrywa z urządzeniami mobilnymi. W ostatnim zestawieniu sprzedaży stacjonarna konsola Sony uplasowała się tam dopiero na piątej pozycji, ustępując pola handheldom: 3DS oraz PS Vita.

Były redaktor naczelny Famitsu zapowiedział, że na jednej z nadchodzących imprez branżowych (zatem Gamescom lub Tokyo Game Show) będziemy świadkami bardzo ważnego ogłoszenia, które ma napompować sprzedaż PS4. Niestety nie zdradził, o co dokładnie chodzi. Być może doczekamy się zapowiedzi jakiegoś wielkiego tytułu, np. z serii Persona, za którą Japończycy przepadają. Jak sądzicie?

 

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet