Sniper: Ghost Warrior 3 – wyposażenie, drony i nocna misja na nowym gameplay’u

Sniper: Ghost Warrior 3 – wyposażenie, drony i nocna misja na nowym gameplay’u
Filmiki z gier Newsy PC PS4 XOne

W sieci wylądował nowy gameplay z oczekiwanego tytułu Sniper: Ghost Warrior 3, za który odpowiada polskie studio CI Games.

Tym razem możemy spojrzeć na nocną misję, która polega na infiltracji wrogiej bazy. Musimy dostać się na nieprzyjazny teren, by zmienić pozycję trzech anten satelitarnych. Zanim przystąpimy do działania, będziemy mogli dostosować wyposażenie postaci, a następnie skorzystamy z pojazdu, pozwalającego podjechać bliżej terytorium wroga. Cała misja rozgrywa się w nocy przy naprawdę kiepskiej pogodzie, co oczywiście ułatwia nam pozostawanie w mroku i ciche likwidowanie obcych żołnierzy.

Przypominamy, że w zeszłym miesiącu premiera Sniper: Ghost Warrior 3 została przełożona o ponad dwa miesiące, a powodem obsuwy jest chęć dopracowania gry w wersji konsolowej.

Sniper: Ghost Warrior 3 opóźnione przez konsole. Jest nowa data premiery

Dotychczas warszawski deweloper CI Games planował, że oczekiwana produkcja Sniper: Ghost Warrior 3 zostanie wydana na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One w pierwszym miesiącu przyszłego roku, 27 stycznia.

Niestety, w połowie października spółka wydała komunikat, który opóźnia debiut gry o ponad dwa miesiące. Nowa data premiery dla Sniper: Ghost Warrior 3 to 4 kwietnia 2017 roku.

Data premiery będzie jednolita dla wszystkich obszarów dystrybucji na świecie. Gra SGW3 zostanie wydana równocześnie na platformy PC, Xbox One oraz PlayStation 4 – zaznacza CI Games.

Deweloperzy wytłumaczyli przy okazji, co stoi za decyzją o opóźnieniu wypuszczenia gry na rynek: Zarząd Spółki podjął decyzję o przełożeniu daty premiery SGW3 w oparciu o analizę aktualnego stanu prac nad grą, w szczególności stanu prac związanych z optymalizacją gry i jej obecnym działaniem na konsolach. W opinii Zarządu projekt gry „Sniper: Ghost Warrior 3” ma bardzo duży potencjał komercyjny, który tym bardziej wymaga bardzo dobrego stanu technicznego gry od pierwszego dnia jej premiery. Dodatkowy czas przeznaczony na produkcję gry pozwoli zapewnić najwyższy poziom techniczny produkcji i przeprowadzić efektywnie proces optymalizacji SGW3 na platformy konsolowe. Jest on niezbędny, żeby gra mogła w pełni wykorzystać swój potencjał.

No cóż, argument przekonywujący, zatem czekamy i liczymy na świetną zabawę!

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie