Sniper: Ghost Warrior 3 – pojazdy, drony i zmienna pogoda na nowych screenach

Tytuł od studia CI Games zapowiada się naprawdę nieźle.

Osoby czekające na Sniper: Ghost Warrior 3 musiały przełknąć niedawno gorzką pigułkę ze zmianą premiery tytułu na przyszły rok (szczegóły poniżej), lecz żeby nieco osłodzić tę wiadomość mamy dla Was dzisiaj kilka nowych, pięknych screenów z nadchodzącej gry.

Deweloperzy z CI Games stawiają na duże mapy w Sniper: Ghost Warrior 3, które będziemy mogli przemierzać również w pojazdach. Na otwartej przestrzeni wystawiamy się co prawda na odstrzał, lecz kosztem takiego ryzyka będziemy mogli bardzo szybko się przemieszczać. Na drogach spotkamy również obce patrole, które albo sprytnie ominiemy, albo wdamy się w otwartą wymianę ognia.

Gra zafunduje naszemu bohaterowi również zmienne warunki pogodowe oraz cykl dnia i nocy. To i wiele więcej możecie zobaczyć w galerii na świeżutkich screenach. Zaraz pod nią przypominamy również wcześniejszy zwiastun produkcji.

Premiera polskiego Sniper: Ghost Warrior 3 opóźniona

Planowana na tegoroczne lato premiera Sniper: Ghost Warrior 3 została w połowie czerwca przesunięta. Studio CI Games poinformowało, że gra zostanie wydana dopiero 27 stycznia 2017 roku jednocześnie na PC, PlayStation 4 oraz Xboksa One.

Ponadto, zarząd spółki informuje, że koszty promocji SGW3 będą najwyższe w historii spółki i znacząco przewyższą nakłady poniesione na promocję poprzednich tytułów wydanych przez spółkę – czytamy w komunikacie od dewelopera.

Miejmy nadzieję, że gra naprawdę dużo zyska na przesunięciu premiery, ponieważ nie ma co ukrywać – obsuwa jest dosyć spora.

W Sniper: Ghost Warrior 3 sam stworzysz amunicję

CI Games podało kilka informacji na temat Sniper: Ghost Warrior 3. Z ciekawszych rzeczy warto wymienić to, że gracz będzie mógł sam tworzyć amunicję potrzebną w walce. Co ważne, różne rodzaje amunicji będzie trzeba dobrać do określonego typu misji.

To jednak nie wszystko. Ważnym elementem rozgrywki ma być tworzenie pułapek, które będzie trzeba rozstawiać w różnych częściach planszy. Gracz będzie musiał, podobnie jak amunicję, stworzyć je samemu. Więcej na ten temat znajdziecie w filmiku poniżej.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

28 Shares
Share28
+1
Tweet