Sadness nie zostało pogrzebane

Tytuł polskiego studia Nibris, który pierwotnie miał ukazać się na Wii, powinien trafić ostatecznie na Wii U.

W roku 2010 zaginął słuch o ciekawie zapowiadającej się grze przygodowej, utrzymanej w konwencji psychologicznego horroru. Fabularnie pozycja miała być usytuowana w okresie poprzedzającym wybuch I wojny światowej. Stylistyka tytułu była bardzo klimatyczna a zarazem minimalistyczna, gdyż wykorzystano jedynie czerń i biel.

Produkcja miała robić także użytek z innowacyjnych onegdaj kontrolerów, Wii Romete oraz Nunchak (w Polsce zwanego gruchą). Gdy wszyscy położyli na projekcie krzyżyk, on odrodził się niespodziewanie niczym feniks z popiołów. Gra ma zostać oparta o silnik Unity. A sporo założeń ulegnie przeobrażeniom. Sadness zacznie bowiem przypominać RPG w którym sporą rolę będą odgrywać zagadki.

Za tworzenie gry na nowo zabrało się studio HullBreach Studios oraz Cthulhi Games. Premiera została zapowiedziana na rok 2015, a pozycja będzie tytułem ekskluzywnym na Wii U.

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Komentarze (1)

  • 21 maja 2014 at 12:55
    Permalink

    Super wiadomość, pamiętam jak czekałem na ten tytuł. Mam WiiU więc na pewno kupie 😛

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet