Rozszerzenie Ascension do Skyforge wprowadzi mapę kampanii

Rozszerzenie Ascension do Skyforge wprowadzi mapę kampanii
Filmiki z gier Newsy PS4 Wideo

Usprawnienie postępu gracza, konsolidacja systemów oraz wiele więcej.

Deweloper Allods Team i My.com ujawniają kolejne szczegóły Ascension, obszernego rozszerzenia Skyforge, które zostanie dodane do gry już tej jesieni. Jednym z dodatków będzie interaktywna mapa kampanii, przedstawiająca Aelion oraz interfejs rozwoju gracza. Wszystkie obecne systemy postępu postaci (symbole, atlas, boskie specjalizacje) znajdą się na nowej mapie. Gracze będą mogli na niej odblokować nowe klasy oraz przeglądać umiejętności i symbole, które wcześniej znajdowały się w różnych interfejsach, a także wybrać nagrody, czekające na nich w podróży po świecie Skyforge. Postęp gracza spowoduje otwarcie nowych regionów, w których należy osiągnąć kolejne cele – waluta odejdzie w niepamięć.

Dalsze aktualizacje i ulepszenia, które zostaną dodane wraz z rozszerzeniem Ascension:

  • Rozbudowane mechaniki walki: Potyczki w Skyforge będą jeszcze ciekawsze dzięki rozszerzeniu systemu walki, pozwalającemu m.in. zabrać ze sobą broń, a nawet części ciał pokonanych potworów, a także lepszym unikom.
  • Nowy system polityczny: Nieśmiertelni będą mogli wybierać oraz sami kandydować do Rady Bogów (Council of Gods), której członkowie otrzymają na pewien czas władzę nad zasobami oraz losem ludzi.
  • Nowy rajd dla wszystkich bogów: Nad światem Skyforge zawisło nowe niebezpieczeństwo: Tol-Monter, najwyższy z bogów Oceanidów, wysłał swoje statki w stronę Aelionu. Tol-Monter to awatar niezwykły, dlatego na wszystkich, którzy zdecydują się z nim powalczyć, czekają nie lada wyzwania. Każdy, kto otrzyma nieśmiertelną postać, ma szansę walczyć przeciwko temu wielkiemu bóstwu.
  • Nową klasę – The Outlaw: Charyzmatyczny, odważny i groźny bohater, który dzierży dwa pistolety z dużą wprawą oraz pomaga sobie czasem dynamitem.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie