Rise of the Tomb Raider z pierwszym dużym patchem mieszającym w grafice

Oprócz zmian w opcjach graficznych poprawiono parę błędów i niedociągnięć.

Jaki jest Rise of the Tomb Raider, każdy widzi. Oprawa graficzna jest przepiękna, optymalizacja na komputerach zadziwiająco dobra, a pierwsze recenzje zwiastują sukces. Zawsze jednak znajdzie się miejsce na poprawki. Dzisiejszy, ważący 147 MB patch odda do dyspozycji pecetowców jeszcze więcej opcji do dostosowania pod swoje potrzeby poziomu grafiki.

Przede wszystkim dodano opcje regulacji jakości świetlnych odbić od różnych powierzchni oraz usunięcia z cut-scenek efektu ziarna. Oprócz tego poprawiono wyświetlające się kontekstowo elementy interfejsu oraz usunięto kursor, któremu zdarzało się pojawiać nawet podczas grania na padzie. Nie zabrakło też szeregu poprawek poważniejszych i drobniejszych usterek wpływających na płynność gry, jak gwałtowne spadki fps-ów występujących przy kartach połączonych w układ SLI czy w trybie Endurance.

Dawid Kozłowski

Dawid Kozłowski

Zadeklarowany pecetowiec. Gra we wszystko, co mu wpadnie w ręce, choć brakuje mu bardziej oldschoolowych i oryginalnych tytułów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

15 Shares
Share15
+1
Tweet