Revelation Online – prezentacja grywalnych klas postaci

Jest również dynamiczny zwiastun.

Wydawca My.com i deweloper NetEase przedstawiają klasy postaci w Revelation Online, nowym, osadzonym w otwartym świecie fantasy MMORPG-u. Poniżej znajdziecie natomiast filmik, który zaprezentuje bohaterów w akcji.

Klasy w Revelation Online to:

  • Blademaster:  Jako druga linia obrony i specjalista od walki w zwarciu, zadaje obrażenia za pomocą bliźniaczych ostrzy i jest mistrzem ucieczki, co pozwala mu na przebijanie się przez fale wrogów. Podatny na ataki dystansowe.
  • Vanguard: Zakuty w stal rycerz, specjalista od walki w zwarciu. Jego główną siłą jest walka na wyniszczenie, a nie zadawanie ogromnych obrażeń.
  • Swordmage: Dzierżący miecz mag, specjalizujący się w zadawaniu obszarowych obrażeń. Całą swoją energię skupia na opanowaniu żywiołów, czyni go to podatnym na skoncentrowane ataki.
  • Occultist: Dysponuje całym arsenałem mrocznych ofensywnych zaklęć: zadaje obrażenia czasowe, wykonuje ataki obszarowe i odciąga przeciwnikom zdrowie. Occultist potrafi również uzdrawiać członków drużyny.
  • Spiritshaper: Jako przywoływacz i uzdrowiciel jest prostą w obsłudze klasą i posiada rozwinięte umiejętności przetrwania. Za oferowane wsparcie i zadawane obrażenia jest on wysoce cenionym członkiem zespołu.
  • Gunslinger: Z wysoką precyzją poluje na pojedyncze cele z dystansu lub, używając zaawansowanej broni średniodystansowej, sieje spustoszenie w szeregach wroga. Gunslinger posiada kilka umiejętności kontrolowanych i jest zdecydowanie mniej efektywny w walce w zwarciu.

Gracze mogą wybrać swój własny styl gry i – po osiągnieciu 40 poziomu – dowolnie rozdysponować punkty atrybutów, takich jak siła, zwinność itp. Wszystkie klasy posiadają zróżnicowane zestawy umiejętności z ponad 20 przypisanymi do każdej z nich. Po osiągnięciu 49 poziomu mogą być one ulepszane, co pozwala na dopasowanie ich do każdego stylu. Gracze posiadają pełną kontrolę nad postępami ich klasy.

Dzięki elastycznemu systemowi rozwoju umiejętności klasowych każda klasa może mieć kilka specjalizacji i stylów gry. Blademaster może skupić się na zadawaniu obrażeń w zwarciu lub przejąć funkcję drugiego „tanka” w starciach z bossami i trudnymi potworami.

W Revelation gracze mają pełną kontrolę nad rozwojem swojej postaci i sami decydują o tym, w jaki sposób zwiększą jej skuteczność na polu walki. Osiągając kolejne poziomy, gracze zdobywają punkty umiejętności, które mogą zainwestować w różne parametry według własnego uznania. Dotyczy to zarówno atrybutów postaci, do których zaliczają się dobrze znana siła, zręczność, unik, leczenie lub ochrona oraz klasowe umiejętności.

Każda klasa w Revelation ma do dyspozycji 12 głównych unikalnych klasowych umiejętności, 8 niepowtarzalnych umiejętności Fury i 6 umiejętności walki w powietrzu, które gracze będą poznawać, zdobywając kolejne poziomy. Do 40 poziomu punkty umiejętności rozdzielane są automatycznie, a dalej gracz może zadecydować sam, którą umiejętność chce rozwinąć. Na 49 poziomie gracze zyskują dostęp do dodatkowych gałęzi rozwoju podstawowych umiejętności, dzięki którym każda z nich staje się jeszcze bardziej niepowtarzalna. Inwestując punkty w rozwój tych gałęzi, gracz może w dużym stopniu zwiększyć magiczne obrażenia lub prędkość odnawiania się umiejętności, wzbogacić owe umiejętności specjalnymi efektami jak na przykład krwawieniem lub wpłynąć na zasięg działania zaklęcia. Każda z 12 podstawowych umiejętności zawiera inną liczbę opcji, umożliwiających tworzenie różnorodnych klasowych wariantów.

Umiejętności Fury to szczególne zdolności – gracz musi najpierw zdobyć określoną liczbę punktów Fury, aby móc je wykorzystać. Jest to proste, wystarczy zastosować podczas walki podstawowe umiejętności, związane z danym parametrem. Każda z 8 umiejętności Fury ma własne drzewo rozwoju z 10 komórkami na dodatkowe ulepszenia. W każdej komórce gracz może umieszczać po 1 punkcie ulepszeń, których wyróżnia się 4 kategorie: zwiększenie obrażeń lub przyspieszenie uzdrawiania; obniżenie liczby punktów Fury na wykorzystanie umiejętności lub przeobrażenie zadanych obrażeń na punkty życia; zwiększenie szybkości odnawiania się umiejętności Fury lub unikalny dodatkowy efekt.

Takie podejście do rozwoju postaci po raz kolejny podkreśla zamysł deweloperów Revelation, którym jest stworzenie MMORPG oferującego najlepszą możliwą mechanikę gry i dającego graczowi maksymalną wolność wyboru we wszystkich aspektach gry.

Źródło: materiał producenta

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

2 Shares
Share2
+1
Tweet