Resident Evil 7 na trzech nowych oficjalnych gameplay’ach. Jest też rozgrywka w VR
Capcom jeszcze raz straszy.
Resident Evil 7 zadebiutuje już za półtora miesiąca (24 stycznia 2017 roku) na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Posiadacze konsoli od Sony mogą od dłuższego czasu bawić się przy wersji demonstracyjnej horroru, a pozostałym graczom pozostaje póki co oglądanie kolejnych screenów czy też fragmentów rozgrywki.
Promocje i najtańsze gry na PS5 | |
Reklama |
Na szczęście demo Resident Evil 7 pojawi się również na PC i Xbox One (szczegóły poniżej) i w oczekiwaniu na tę chwilę zapraszamy na kolejną porcję gameplay’u, który pojawił się na oficjalnym kanale Capcom w serwisie YouTube. Dodatkowo możemy zerknąć na reakcje osób, które miały przyjemność pograć w omawiany tytuł na goglach PlayStation VR. W takim wydaniu tytuł z pewnością zyska na atrakcyjności.
Demo Resident Evil 7 na PC i Xbox One do pobrania od…
Obecnie jedynie posiadacze konsol PlayStation 4 mogą się zagrywać w demo Resident Evil 7, które zostało na weekend ponownie zaktualizowane (zejdziemy do piwnicy i postrzelamy!). Capcom ujawnił ponadto nowy zwiastun horroru i jeśli jeszcze go nie widzieliście, znajdziecie filmik poniżej.
Jednocześnie deweloper zapowiedział, że demo Resident Evil 7 na Xbox One zostanie udostępnione do pobrania już 9 grudnia, zatem w nadchodzący piątek. Demo Resident Evil 7 na PC zobaczymy z kolei dokładnie za dwa tygodnie, 19 grudnia. Capcom zaznacza, że pracuje obecnie nad optymalizacją komputerowej wersji demonstracyjnej i chce nam dostarczyć jak najlepsze doznania. Przy okazji poznaliśmy ustawienia graficzne, jakie dostaniemy w demo na PC. Zobaczcie zatem, co pozmieniamy przed rozpoczęciem zabawy.
- Screen Resolution
- Refresh Rate… również 144Hz oraz Nvidia G-Sync.
- Display Mode… Pełny Ekran, Okienko.
- Field of View
- Frame Rate… opcja 30, 60 lub odblokowanych fps-ów.
- V-Sync…ON/OFF
- Rendering Method…Dwie opcje dostępne – Normal oraz Przeplot.
- Resolution Scaling
- Texture Quality… od Very Low do Very High.
- Texture Filtering… od Very Low do Very High.
- Mesh Quality… od Low to Very High. Ta opcja ma również wpływ na jakość Level-of-Detail (LOD).
- Anti-Aliasing… FXAA, TAA, FXAA+TAA lub SMAA.
- Motion Blur…ON/OFF
- Effects Rendering… Low, Medium lub High. Opcja odpowiada za intensywność i gęstość pewnych efektów wizualnych
- Depth of Field…ON/OFF
- Shadow Quality…od Very Low do Very High.
- Dynamic Shadows…ON/OFF
- Shadow Cache…ON/OFF
- Ambient Occlusion… OFF, SSAO (Variable), SSAO, HDAO lub HBAO+.
- Bloom Effect…ON/OFF
- Lens Flare…ON/OFF
- Volumetric Lighting Quality… OFF, Low lub High. Ta opcja kontroluje intensywność i jakość dynamicznego oświetlenia, w tym słupów światła przebijających się przez szyby i wentylację.
- Reflections… ON, OFF oraz Variable.
- Subsurface Scattering…ON/OFF
- Chromatic Aberration…ON/OFF
- Color Space… SRGB lub BT.709