Recenzje CoD: Advanced Warfare, tryb zombie oraz rozdzielczość na PS4 i Xbox One

Wygląda na to, że zespół Sledgehammer Games wykonał kawał dobrej roboty.

Recenzje Call of Duty: Advanced Warfare potwierdzają, że jest na co czekać! Przypominamy, że tytuł już jutro wyląduje na PC oraz konsolach: PlayStation 3, PS4, X360 i Xbox One. Dzisiaj rano publikowaliśmy gameplay’e oraz świeżutkie screeny.

Najczęściej wystawiana oceną w pierwszych recenzjach CoD: Advanced Warfare jest mocna ósemka. Wśród pochwał przewijają się takie zwroty, jak: najlepsze Call of Duty ostatnich lat, wyjście ze stagnacji, dobre wykonanie, wiarygodny świat, najlepszy tryb sieciowy w serii od dłuższego czasu, zwiększona zwinność żołnierzy zastrzykiem świeżości.

Nie zabrakło oczywiście głosów niezadowolenia: niektóre lokacje są szare i nudne, brak dobrej synchronizacji ruchu warg z dialogami, tryb kooperacji banalny w porównaniu do innych części gry, sztuczna inteligencja czasem zawodzi.

Ogólna ocena Advanced Warfare wypada jednak całkiem nieźle. Średnia z recenzji w serwisie Metacritic wynosi obecnie 82/100.

Recenzje i oceny CoD: Advanced Warfare

  • Videogamer – 80/100
  • GameSpot – 80/100
  • Hardcore Gamer – 90/100
  • Xbox Achievements – 90/100
  • Game Informer – 90/100
  • Polygon – 90/100
  • GamesBeat – 86/100
  • Giant Bomb – 80/100
  • GamesRadar – 80/100
  • Digital Spy – 80/100
  • Joystiq – 80/100

Przy okazji dowiedzieliśmy się, że tryb zombie w CoD: Advanced Warfare (filmik wyciekł w zeszłym tygodniu, do przypomnienia tutaj) będzie dodatkiem do Season Pass. Taką informację podał przedstawiciel sieci sklepów GameStop. Wydawca tytułu jednak niczego nie potwierdza, więc traktujmy tę wiadomość jako nieoficjalną. Co na 100 procent zawita do Przepustki Sezonowej? Więcej na ten temat oraz zwiastun znajdziecie w tym newsie.

Bardziej pewne informacje, dotyczące rozdzielczości oraz płynności CoD: Advanced Warfare na konsolach nowej generacji, płyną natomiast z serwisu Reddit. Michael Condrey ze Studia Sledgehammer potwierdził tam, że tytuł na Xbox One odpalimy w minimalnej rozdzielczości 1360×1080 pikseli, automatycznie skalowanej do 1080p. Oznacza to 50-procentowy wzrost w porównaniu z Call of Duty: Ghosts.

Nowe Call of Duty w wydaniu na PlayStation 4 ma z kolei działać w natywnej rozdzielczości 1080p. Tutaj – bez skalowania. Michael Condrey potwierdził również, że zarówno na konsoli Sony, jak i Microsoftu, otrzymamy płynność na poziomie 60 fps.

 

 

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

2 Shares
Share2
+1
Tweet