Będzie wysoko w Rainbow Six Siege. Oto pierwsze konkrety i filmik

Będzie wysoko w Rainbow Six Siege. Oto pierwsze konkrety i filmik
Filmiki z gier Newsy PC PS4 XOne

Rozgrywka przenosi nas w chmury.

Ubisoft pozwala nam dzisiaj po raz pierwszy spojrzeć na nadchodzącą mapę White Noise do Rainbow Six Siege, którą dostaniemy wraz ze startem sezonu w Korei Południowej.

Tak miejscówkę opisano na głównej stronie strzelaniny:

Desant na Mok Myeok, olbrzymią wieżę telewizyjno-obserwacyjną w Seulu (Korea Południowa). Wieżowiec sięga chmur i góruje nad całym miastem, oto cud budownictwa przyszłości. We wnętrzach budynku tradycyjna koreańska architektura współgra z nowoczesnym stylem: herbaciarnie i salony pełne drewnianych mebli i motywów kojarzących się z domem sąsiadują z jasnymi, wymuskanymi, nowoczesnymi biurami. Dyrektor artystyczny Gregory Fromenteau wyjaśnia: Na naszych mapach zawsze szukamy kontrastów. Współczesność i tradycja, dualizm stylów.

Ogłoszenie Ubisoftu. Kolejny ukłon w stronę Polski

Niestety Mok Myeok stanowi arenę walk po upublicznieniu grzechów jej skorumpowanego prezesa. Starcia toczą się w restauracji, klubie nocnym, galerii sztuki oraz biurach na kilku piętrach wieżowca.

Pierwszym elementem, który chcieli wykorzystać autorzy, była niesamowita wysokość budynku. – Naszym celem było oddanie lęku wysokości i uczucia spadania – mówi Jacques Wong, jeden z projektantów poziomów. – Pionowy charakter mapy i przebywanie na znacznej wysokości czuć zarówno w środku, jak i na zewnątrz budynku.

Projektowanie i tworzenie wieżowca Mok Myeok w charakterze nowej mapy do gry stanowiło nie lada wyzwanie dla autorów. Inaczej niż w wypadku poprzednich map, gdzie do wewnątrz prowadzi szereg rozmaitych ścieżek, tym razem projektanci poziomów postanowili spróbować innego podejścia. – Nowa funkcjonalność gry wykorzystuje budowę wieżowca i pozwala graczom na opuszczanie się na linach wzdłuż okien budynku i przez punkty wejścia – wyjaśnia Wong. Czy gracze powinni się martwić o kamperów? – Sama mapa jest całkiem duża i zaprojektowaliśmy ją w taki sposób, aby większość bitew odbywała się w jej centrum. Walka rozpoczyna się na dalekim dystansie, ale w miarę zbliżania się graczy do centralnego punktu mapy, starcia toczą się w coraz mniejszej odległości.

Źródło: Ubisoft

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie