Project CARS na Wii U ma wyglądać tak samo, jak na PS4 i Xbox One

Oto powód opóźnienia wyścigów na konsolę Nintendo.

Od zapowiedzi Project CARS na PC, PlayStation 4, XONE oraz Wii U, szczególnie posiadacze tej ostatniej platformy wyczekują wyścigów od Slightly Mad Studios z niecierpliwością. Powód jest prosty – na Wii U po prostu nie ma gier tego typu.

Tym bardziej większe było rozczarowanie, kiedy producenci obwieścili, że gra wyjdzie w zaplanowanym czasie… poza edycją Wii U. Premiera na tę konsolę została przesunięta na bliżej nieokreślony termin w 2015 roku. Chodziły nawet słuchy, jakoby producenci mieli anulować Project CARS na Wii U podobnie, jak miało to miejsce w przypadku porzuconych wersji na PS3 oraz X360.

Andy Tudor ze studia Slightly Mad Games wyjaśnił w niedawnym wywiadzie dla Eurogamer.net, że edycja Project CARS na Wii U została opóźniona, aby upewnić się, że wygląda i działa tak samo dobrze jak wersje gry na PS4 oraz Xbox One. Tudor podkreślił, że dotychczas nie było na Wii U gier podobnego pokroju, więc studio nie chce zawieść posiadaczy tej konsoli. – Nie ma tutaj żadnego spisku. Po prostu potrzebujemy więcej czasu, by tytuł wyglądał na Wii U równie dobrze, jak na innych platformach – dodał.

Project CARS na Wii U będzie posiadać dynamiczny cykl dnia i nocy oraz dynamiczny system pogody. – Widziałem to w wersji na konsolę Nintendo i wygląda fenomenalnie. Sama konsola jest dosyć dobra – podkreślił przedstawiciel Slightly Mad Games. Pozostaje zatem czekać na ogłoszenie daty premiery.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet