Problemy z PlayStation 4. Sony pozbywa się ważnego błędu

Japoński producent w końcu przygotował rozwiązanie, które sprawia, że grafika na PlayStation 4 wygląda jeszcze lepiej.

Twórcy gier już wcześniej raportowali, że mają problem z filtrowaniem anizotropowym. Otóż w momencie jego włączenia, niektóre tekstury zaczęły dziwnie się rozmywać. Zwłaszcza te, które stanowią o podłożu na którym poruszają się postacie. Problem ten dotyczył przede wszystkim gier od twórców third party. Sony przygotowało więc kilka wskazówek na temat tego, jak poradzić sobie z błędem.

Pierwsze efekty już widać w niektórych grach. Dla przykładu w DmC: Devil May Cry Definitive Edition nie zobaczycie już płaskiego podłoża, ponieważ grafika zyskała nie tylko na szczegółach, ale i wyrazistości (screen powyżej).

Podobne problemy wytępują też w Mortal Kombat X oraz Dark Souls II: Scholar of the First Sin, ale ze względu na działania Sony, szybko powinno pojawić się rozwiązanie. Wystarczy poczekać na stosowny patch, który twórcy wydadzą w najbliższym czasie.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet