Problemy z Halo: Reach na Xbox One. Microsoft pracuje nad rozwiązaniem

Wielu graczy raportuje, że w Halo: Reach na Xbox One po prostu nie da się grać.

Krótko po wydaniu Halo: Reach na Xbox One w ramach wstecznej kompatybilności, okazało się, że produkcja ma spory problem. Otóż mnóstwo graczy za pośrednictwem popularnego forum Reddit podaje, że w grze doświadcza ogromnych spadków animacji. Gra potrafi mieć nawet 10-20 klatek na sekundę, gdzie na Xboksie 360 bez problemu osiągała ponad 30 klatek.

Microsoft w końcu postanowił skomentować całą sprawę. Niestety nie mamy do końca dobrych wieści. Producent podaje, że zna problem i pracuje nad jego rozwiązaniem. Kiedy nastąpi poprawa płynności Halo: Reach na Xbox One? Tego nie wiemy, ale liczymy, że szybko uda się coś z tym zrobić.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet