Problem z płynnością Assassin’s Creed: Unity. Ubisoft podsuwa rozwiązanie, które…

… niekoniecznie wyjdzie na dobre.

Śmieszne błędy (zobaczcie sami!) oraz spadki płynności nękają graczy bawiących się w Assassin’s Creed: Unity. Studio Ubisoft zapowiedziało już, że pracuje nad łatką i nadchodząca aktualizacja poradzi sobie z problemami. Proponuje również działanie doraźne, które powinno spowodować chociaż, że nie odczujemy spadków fps-ów.

Najpierw na licznych forach gracze pisali, że wystarczy odłączyć komputer bądź konsolę od internetu, by zauważyć poprawę płynności. Później Ubisoft również przyznał, że granie offline powinno potencjalnie zwiększyć liczbę wyświetlanych klatek na sekundę.

O tym, jak jest w rzeczywistości, dowiedzieliśmy się dzięki zespołowi Digital Foundry, który postanowił sprawdzić rozgrywkę ze sprzętem podłączonym, a następnie odłączonym od globalnej sieci. Okazało się, że pozostawanie offline podczas AC: Unity niekoniecznie pomaga na płynność. Prawda, że w niektórych momentach dostaniemy więcej fps-ów, lecz w innych nie zauważymy różnicy lub nawet zobaczymy jeszcze mniej klatek na sekundę.

Zatem nie pozostaje nic innego, jak czekać na zapowiedziany patch.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

5 Shares
Share5
+1
Tweet