Poznaliśmy nowe informacje na temat Wiedźmina 3!

Twórcy gry, ze studia Cd Projekt Red odkrywają coraz więcej kart.

Świat, który przyjdzie nam eksplorować, ma być zaprojektowany w niezwykle przemyślany sposób. Nie pominięto więc tak ważnego aspektu, jakim jest ekonomia. Chcąc chociażby zakupić ryby, będziemy musieli na nie przeznaczyć tym wyższą cenę, im bardziej dany sklep (kupiec) oddalony będzie od morza. Ma to oczywiście związek z faktem, że utrudniony dostęp do pewnych produktów, wiąże się z większymi kosztami, jakie musimy ponieść by je nabyć.

Warunki pogodowe, mają z kolei determinować zachowanie postaci niezależnych. Postacie będą więc szukać schronienia przed deszczem, bądź postarają się ogrzać, gdy na zewnątrz panować będzie siarczysty mróz. Zmianie ulegnie system korzystania z mikstur, podnoszących możliwości bojowe Geralta. To gracze zadecydują kiedy rozpocznie się ich działanie. Gdy konkretna walka okaże się łatwiejsza niż zakładaliśmy, efekt wypicia preparatu możemy wykorzystać później.

Twórcy chwalą również niezwykłą płynność Wiedźmina, w trakcie prowadzonych przez niego starć. Dostępnych ma być aż 96 nowych sekwencji animacyjnych, przedstawiających cięcia, dźganie bądź odpieranie. Wykorzystywanie znaków, ma być szybsze, świetnie komponując się z pozostałą częścią działań ofensywnych bohatera. Co zaś się tyczy zakończenia, nie będzie możliwości kontynuowania gry po ukończeniu scenariusza. Chociażby w celu wypełnienia pominiętych wcześniej qustów pobocznych.

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

4 Shares
Share4
+1
Tweet