Porównanie GTA V na PS4 i Xbox One oraz test płynności. Rockstar dotrzymał słowa?

Deweloper obiecywał 30 fps-ów przy natywnej rozdzielczości 1080p.

Działający przy serwisie Eurogamer zespół Digital Foundry sprawdził już, jak poprawione Grand Theft Auto V sprawuje się na nowej konsoli Microsoftu. Wynik testu jest zadowalający – jest obiecana rozdzielczość i w miarę stabilna płynność na wspomnianym poziomie 30 klatek na sekundę. Spadki fps-ów są naprawdę niewielkie i sporadyczne.

Pomimo płynnego obrazu można zauważyć jednak delikatne szarpanie, co nie jest związane z prędkością generowania kolejnych klatek. Digital Foundry dopiero bada, jakie mogą być tego przyczyny. Czy coś podobnego występuje w wersji gry na PS4? Jeszcze nie sprawdzono.

Serwis GamingBolt wrzucił natomiast do sieci porównanie nowego GTA V w wersji na PlayStation 4 i Xboksa One. Niestety, zestawiono jedynie cut-scenki, lecz już na tym przykładzie można stwierdzić, że obie edycje gry wyglądają rewelacyjnie (jedyna różnica wynika z nieco innych poziomów kontrastu obu materiałów, przez co na XOne kolory wydaja się bardziej nasycone).

Zapraszamy również do naszego premierowego tekstu o GTA V na konsolach nowej generacji: TOP 5 rzeczy, które musisz wiedzieć o tej grze.

Płynność GTA V na Xbox One – test Digital Foundry

 Porównanie grafiki GTA V – PS4 vs. Xbox One

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Komentarze (1)

  • 18 listopada 2014 at 11:55
    Permalink

    Ja nie widze Zmian i ta PS4 jest mocniejsze od Xboxa

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

12 Shares
Share12
+1
Tweet