Poprzedni Tomb Raider był za łatwy? Nadchodząca część wszystko wynagrodzi

Twórcy wysłuchali głosów krytyki i zapowiadają prawdziwe wyzwania.

Ostatnia część dużej gry z Larą Croft była przez niektórych graczy krytykowana za zbyt proste zagadki. Jeśli zdarzały się trudniejsze łamigłówki, to po prostu mogliśmy je pominąć.

Studio Crystal Dynamics zapowiada, że w Rise of the Tomb Raider dostaniemy o wiele więcej podziemi oraz grobowców, w których natkniemy się na naprawdę skomplikowane zadania. Szykuje się zatem mały powrót do korzeni serii, gdzie panna Croft odkrywała tajemnicze ruiny jako pierwsza, więc skupiała się raczej na ich badaniu, a nie wybijaniu wrogów.

Same łamigłówki mają natomiast zachować mechanikę znaną z poprzedniej odsłony. Możemy więc liczyć na sporo zadań, w których będziemy musieli umiejętnie wykorzystywać fizykę różnych obiektów. Żeby np. otworzyć wielkie wrota, trzeba będzie wykonać szereg czynności, gdzie każdy ruch będzie niósł za sobą określony skutek.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

25 Shares
Share25
+1
Tweet