Polskie Book of Demons już we wczesnym dostępie na Steam

Dotarliśmy do punktu w produkcji, gdzie bardzo zależy nam na poznaniu opinii graczy – wyjaśnia studio Thing Trunk.

Book of Demons zadebiutowało na Steam, lecz póki co w ramach wczesnego dostępu. Polski deweloper zaznacza, że prace nad tytułem trwają już około trzech lat i wszystkie główne elementy produkcji są w zasadzie gotowe. – Mamy mnóstwo pomysłów jak dalej rozwijać grę, ale potrzebujemy pomocy przy decydowaniu o priorytetach – wyjaśniają twórcy na Steam podkreślając, że bardzo zależy im na opiniach graczy.

Jeśli zatem chcecie sięgnąć już teraz po Book of Demons, do 4 sierpnia możecie to zrobić ze specjalnym rabatem. Do tego czasu gra kosztuje o 25 proc. mniej, czyli płacimy za nią 14,99 euro (około 65 złotych).

Poniżej możecie przypomnieć sobie trailer produkcji oraz zobaczyć, co o wczesnym dostępie mówią sami twórcy. Do tego dorzucamy główne funkcje Book of Demons oraz minimalne wymagania sprzętowe ze Steam. Warto przed tym wspomnieć, że finalna wersja tytułu zawita również na konsoli Xbox One.

Book of Demons – główne funkcje gry

To oparta na kartach gra hack & slash, gdzie samemu zdecydujesz o długości swoich przygód. Gra jest pierwszą odsłoną w Return 2 Games – serii nowatorskich gier mid-core, inspirowanych złotą erą gier PC.

  • Sam zdecyduj o długości swoich przygód!
    Masz tylko 5 minut na grę? Nie ma problemu! W Book of Demons, kiedy tworzysz grę, sam ustalasz ile masz na nią czasu, dzięki naszemu systemowi Flexiscope. System uczy się Twojego stylu gry i generuje rozgrywki dopasowane do Twoich oczekiwań!
  • Zbierz talię niszczycielskich kart!
    Zbieraj potężne karty umiejętności i łącz je w wymyślne kombinacje aby pokonać różnorodnych przeciwników na swojej drodze. Bądź przygotowany aby ciągle zmieniać karty, którymi grasz, aby negować taktyki ataku kolejnych, coraz wredniejszych potworów!
  • Baw się jak za dobrych czasów!
    Book of Demons to uniwersalna opowieść o walce dobra ze złem i o bohaterach ratujących świat przed diabelskim pomiotem! Brzmi znajomo? A co jeśli zmieszamy to z odrobiną humoru i szczyptą złośliwości?
  • Bądź częścią jedynej w swoim rodzaju przygody!
    W Book of Demons każdy labirynt jest inny a poziomy są proceduralnie generowane i zapełniane nagrodami i niebezpieczeństwami! Ponad 70 typów potworów stanowi gwarancję, że szybko się nie znudzisz. Czy Zimny Pełzacz, Zepsuty Templariusz i Muskularna Zjawa brzmią nudno?
  • Tnij i siekaj w Papierowersum!
    Book of Demons to mroczna gra hack & slash, ale zupełnie inna niż wszystkie pozostałe, bo jest z papieru! W naszym papierowym wszechświecie jest miejsce dla wszystkich gier z serii R2G. Book of Demons to dopiero początek!
  • Za mało wyzwań?
    Rozprucie brzucha Arcydemonowi to nie koniec zabawy! W Book of Demons, możesz upokorzyć go każdą z trzech klas postaci (Wojownikiem, Łuczniczką, Czarnoksiężnikiem). Możesz również rozwijać swoją postać w trybie Freeplay i próbować swych sił na każdym z 3 ekstremalnych poziomów trudności – Trudny, Koszmar i oczywiście Totalna Masakra!

Book of Demons – minimalne wymagania sprzętowe

  • System operacyjny: Windows Vista, 7, 8, 8.1, 10
  • Procesor: 1.7 GHz Dual Core lub lepszy
  • Pamięć: 2 GB RAM
  • Karta graficzna: Posiadająca 512 MB pamięci VRAM
  • DirectX: Wersja 9.0c
  • Miejsce na dysku: 1 GB dostępnej przestrzeni

Book of Demons we wczesnym dostępie – pytania i odpowiedzi

Ile mniej więcej czasu trwa faza Wczesnego dostępu?

To będzie zależeć od graczy i ich opinii, ale bazując na tym, jak gra teraz wygląda, chcielibyśmy osiągnąć status GOLD pod koniec tego roku, albo na początku 2017.

Czym różni się zaplanowana pełna wersja od tej z Wczesnego Dostępu?

W finalnej wersji Book Demons będzie można grać 3 klasami postaci (obecnie dostępna jest tylko jedna – wojownik), każdą z unikatowymi kartami. Poza tym będzie więcej typów przeciwników oraz możliwość osiągania wyższych poziomów mistrzostwa w Przygodach. Dodatkowo, cały czas będziemy usprawniać grę, naprawiać błędy i poprawiać balans rozgrywki. Mamy również wiele pomysłów na rozszerzenie gry o nowe elementy (takie jak edytor poziomów), które bardzo chcielibyśmy dodać, ale są one uzależnione od tego, jak sprawnie przebiegać będzie kończenie gry.

Jaki jest obecny stan wersji z Wczesnego Dostępu?

Na starcie Wczesnego Dostępu gra posiada wszystkie główne mechaniki, całą kampanię, oraz tryb Freeplay, pozwalający dalej rozwijać postać i dający trudniejsze wyzwania. Nie ma natomiast części elementów, takich jak dodatkowe klasy postaci, niektóre karty czy przeciwnicy. Brakuje też dużej ilości dźwięków, nad czym ciągle pracujemy.

Czy cena gry ulegnie zmianie podczas i po Wczesnym Dostępie?

Nie planujemy zmieniać ceny gry po wyjściu z Wczesnego Dostępu.

Jak zamierzacie włączyć społeczność w wasz proces tworzenia?

Dodaliśmy do gry specjalną kontrolkę, która pozwala graczom wysyłać do nas wiadomości w dowolnym momencie gry. Poza tym jesteśmy bardzo nowocześni, więc mamy konta Twitter i Facebook 😉 Jednak najwięcej planujemy korzystać z Centrum Gry Steam oraz naszego deweloperskiego bloga. Opinie graczy są dla nas bardzo ważne i będziemy starali się być na bieżąco ze wszystkimi dyskusjami a także reagować na problemy w najszybszym możliwym czasie. Ale z racji, że jesteśmy bardzo małym zespołem, nie zawsze będziemy w stanie zrealizować wszystkie pomysły graczy albo odpowiedzieć każdemu indywidualnie.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet