Polska reklama The Last of Us: Remastered. Jak się podoba?

Premiera tytułu na PlayStation 4 już 30 lipca. Wkrótce zobaczymy w TV taką oto reklamę.

Polski oddział PlayStation opublikował spot reklamujący odświeżoną wersję The Last of Us. Twórcy filmiku przypominają, że tytuł w wersji na PS3 zgarnął ponad 200 tytułów Gry Roku, a edycja na PS4 dostanie grafikę w rozdzielczości 1080p.

To oczywiście nie jedyne różnice w The Last of Us pomiędzy generacjami. Dzięki możliwościom PS4 zobaczymy lepsze cienie, tekstury czy oświetlenie (szerzej pisaliśmy o tym tutaj). Przekonajcie się sami o jakości grafiki, oglądając nasze galerie z odświeżonej wersji gry (klik oraz klik).

Polska reklama The Last of Us: Remastered zachwala również samą PlayStation4 jako najpotężniejszą konsolę do grania na świecie oraz przypomina, że edycja gry na PS4 będzie wyposażona w dodatek Left Behind. Zapraszamy do oglądania oraz porównania jej z reklamą gry emitowaną w innych krajach. Zobaczycie ją tutaj. Która lepsza?

The Last of Us: Remastered – tak reklamuje się w Polsce

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet