Płynność w Red Dead Redemption – Xbox One vs. Xbox 360

Tytuł na nowej konsoli sporo zyskuje pod względem płynności.

Red Dead Redemption od studia Rockstar jest dostępne od wczoraj na Xboksie One w ramach funkcji wstecznej kompatybilności. Oprócz tego możemy pobrać kilka darmowych dodatków do tego tytułu, o których wspominaliśmy w tej wiadomości.

Skupmy się jednak na daniu głównym, tym bardziej, że dzięki ekspertom z Digital Foundry możemy zobaczyć, jak Red Dead Redemption sprawuje się pod względem płynności na Xboksie One w porównaniu do tego, co widzieliśmy na last-genie. Choć na obecnej generacji są drobne spadki animacji o jedną-dwie klatki, to przez zdecydowaną większość czasu obserwujemy stabilne 30 fps-ów. To naprawdę świetny wynik biorąc pod uwagę, że gra w wersji na X360 potrafi zaliczyć spadki nawet o 10 klatek, co jest widoczne zwłaszcza podczas scenek przerywnikowych.

Zresztą sami zobaczcie, jak to wygląda:

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

22 Shares
Share22
+1
Tweet