Płynność w Forza Motorsport 6 nie spadnie poniżej 60 fps-ów?

Twórcy traktują kwestię płynności bardzo poważnie. Jak sądzicie, dopną swego?

Często przed premierami gier na konsole nowej generacji słyszeliśmy o tym, że jakiś tytuł wyciągnie 60 klatek na sekundę. Później równie często okazywało się, że co prawda mamy sześćdziesiątkę, lecz jedynie wtedy, kiedy na ekranie nic się nie dzieje.

Jak będzie w Forza Motorsport 6? Deweloperzy też obiecują płynność na poziomie 60 klatek na sekundę, lecz co ciekawsze – stabilną, czyli bez spadków poniżej tego progu.

Wynika tak z odpowiedzi, jakiej udzielił dyrektor kreatywny Dan Greenawalt serwisowi DualShockers. Zapytany o to, czy 60 klatek będzie stabilne, odrzekł: Tak, absolutnie. To jest głównym elementem, na którym się skupiamy. Deweloper zaznaczył, że Forza Motorsport 6 jest projektowana właśnie w taki sposób, by płynność nie skakała od 30 klateczek do 60, lecz utrzymywała cały czas najwyższy poziom.

Kiedy tworzysz grę, musisz mieć sześćdziesiątkę cały czas. Musisz zaprojektować samochody pod sześćdziesiątkę, musisz stworzyć każdy kawałek kodu pod sześćdziesiątkę. I to staje się jak religia, gorliwa misja dla zespołu, by dostarczyć graczom doświadczenie, które nigdy nie spadnie poniżej tego poziomu. Traktujemy to bardzo poważnie – wyjaśnia Dan Greenawalt.

Życzymy twórcom, by dopięli swego. Jak sądzicie, uda się?

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet