Płynność w Assassin’s Creed Syndicate – PS4 vs Xbox One

Nowa część Asasynów właśnie zadebiutowała na konsolach obecnej generacji od Sony i Microsoftu. Fps-y już policzone.

Ekipa Digital Foundry postanowiła przyjrzeć się płynności rozgrywki w najnowszym Assassin’s Creed Syndicate. Podczas, gdy pod względem rozdzielczości obie wersje gry prezentują ten sam poziom – czyli natywne 900p – jeśli chodzi o płynność, lepiej radzi sobie PlayStation 4.

Na obu konsolach twórcy gry celowali w poziom 30 fps-ów, lecz to na sprzęcie Sony częściej widzimy taką płynność. Według Digital Foundry Xbox One nie radzi sobie zwłaszcza z przerywnikami filmowymi, podczas których obciążenie silnika jest dużo większe niż w trakcie normalnej rozgrywki.

Tym, czym Assassin’s Creed Syndicate widocznie odróżnia się od poprzedniego Unity, jest zdecydowanie mniejsza liczba błędów. Co prawda nadal można wpaść w tekstury lub gdzieś się zablokować, lecz w porównaniu z bugami wcześniejszej odsłony, mamy takich sytuacji o wiele mniej.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

17 Shares
Share17
+1
Tweet