PlayStation Polska zachęca do oddawania krwi. Zobaczcie w jaki sposób

PlayStation Polska zachęca do oddawania krwi. Zobaczcie w jaki sposób
PS4
Bloodborne-002W przedsięwzięcie zamieszana jest najnowsza produkcja dla PlayStation 4, czyli Bloodborne.
Takie akcje nam się podobają. Nie dość, że cel szczytny, to i przynajmniej w Bloodborne będzie można pograć za darmo w dzień premiery. Sprawdźcie szczegóły poniżej. Z okazji premiery Bloodborne na PlayStation 4 Sony Computer Entertainment Polska rzuca graczom wyzwanie, aby połączyli siły, zakasali rękawy, stanęli oko w oko ze swoim strachem i 25 marca 2015 roku oddali krew na rzecz Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oddział w Warszawie, udowadniając tym samym, że potrafią stawić czoła wszystkiemu, co stanie im na drodze. W końcu po walce z demonami i potworami igła to nic takiego! Dla tych, którzy zdecydują się oddać krew przewidziane są niespodzianki od PlayStation Polska. Wzorując się na początku najnowszej gry studia From Software, pt. Bloodborne – gdzie bohater przechodzi tajemniczą transfuzję krwi w nadziei na pozbycie się koszmarów, które go nękają – prosimy graczy o oddanie krwi, aby pomóc w ratowaniu życia i walce z chorobami. Utrata krwi w imię gry wideo nigdy nie była tak satysfakcjonująca! Gracze nie będą musieli udawać się do tajemniczego miasta Yharnam, aby wziąć udział w akcji. Wystarczy, że 25 marca 2015 roku zjawią się przy Pałacu Kultury i Nauki obok Stacji Metro Centrum w Warszawie w godzinach 11:00 – 16:00. Przez podzielenie się krwią fani Bloodborne nie tylko zbliżą się do świata gry, ale także pomogą w leczeniu ofiar wypadków i wspomogą potrzebujących. Dla tych, którzy zdecydują się przelać krew z Bloodborne przewidziane są dodatkowe atrakcje, w tym możliwość zagrania w Bloodborne na miejscu. My tymczasem przypominamy, że premiera Bloodborne w Polsce już 25 marca 2015 r. PrzelejKrew Źródło: Informacja prasowa producenta  
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie