Wygrywa ten, kto wymorduje pozostałych graczy. Tytuł sprzedaje się świetnie

Wygrywa ten, kto wymorduje pozostałych graczy. Tytuł sprzedaje się świetnie
Newsy PC

Deweloperzy chwalą się wynikiem sprzedaży.

Bluehole Studio informuje, że po strzelaninę Playerunknown’s Battlegrounds sięgnęło już 2 miliony osób z całego świata i to zaledwie w ciągu miesiąca od premiery tytułu w programie Early Access na Steam.

Gra oferuje wyłącznie rozgrywki multiplayer typu Battle Royale, czyli mamy coś w rodzaju Igrzysk Śmierci, gdzie gracze zostają wrzuceni na mapę i wygrywa ten, który jako pierwszy wymorduje pozostałych. Tutaj tylko zimna krew i bezwzględność zapewnią zwycięstwo.

Rozpoczynamy bez żadnego uzbrojenia, zatem naszym pierwszym zadaniem jest jak najszybsze zdobycie broni. Dopiero później rozpoczyna się prawdziwe polowanie.

Jak widać, graczom spodobała się taka walka o przetrwanie. Wy już wypróbowaliście Playerunknown’s Battlegrounds? Zdecydowana większość ocen tytułu na Steam jest pozytywna.

Ostateczna wersja strzelaniny powinna pojawić się na rynku w przeciągu najbliższych sześciu miesięcy. Deweloperzy obiecują, że będzie zawierała wsparcie dla modów.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie