Płatne dodatki do FIFA 15 i innych gier od EA? Będzie ich coraz więcej!

Electronic Arts chce zbić na dodatkowej zawartości prawdziwe kokosy, bo gracze to kupują.

Wydawca spodziewa się w tym roku fiskalnym rekordowych przychodów z segmentu transakcji cyfrowych i sprzedaży DLC. Na łamach Bloomberga przedstawiciel firmy zdradził, że celem jest miliard dolarów!

Pewnie niektórzy z Was nie przepadają za dopłacaniem do raz kupionych tytułów, ale okazuje się, że metoda oferowania graczom przeróżnych mikropłatności oraz płatnych dodatków po prostu się sprawdza. EA zaznacza, że dotyczy to w szczególności gier sportowych. Wydawca wymienia choćby zestawy kart, koszulki czy stadiony w trybach Ultimate Team. Takie dodatki są niesamowicie popularne wśród fanów serii Madden i FIFA.

Rzecznik prasowy Electronic Arts zdradził w rozmowie z Bloombergiem, że sprzedaż dodatkowej zawartości do Madden NFL skoczyła w ostatnim roku finansowym o 350 procent.

Firma pokłada sporą nadzieję w nadchodzących odsłonach swoich sportowych serii. Madden NFL 15 zadebiutuje na świecie już 26 sierpnia, a trzy dni później trafi na Stary Kontynent. Datę premiery FIFA 15 zaplanowano natomiast na 23 września. W Polsce gra pojawi się 29 września.

Electronic Arts coraz bardziej przybliża się do swojego celu, czyli stania się w 100 procentach firmą cyfrową. Koncern przewiduje, że obroty ze sprzedaży cyfrowej przewyższą te z dystrybucji tradycyjnej w ciągu najbliższych dwóch lat. Mikropłatności pojawiają się nie tylko w sportowych grach wydawcy. Dzisiaj pisaliśmy np. o Dragon Age: Inkwizycja, którą również dopadną różne dopłaty w trybie multiplayer.

 

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

7 Shares
Share7
+1
Tweet