Pierwszy Resident Evil na Unreal Engine 4 wygląda przepięknie

Gdyby tak wyglądały odświeżane Residenty

Artysta 3D skrywający się za pseudonimem B.O.W. Qin pracuje obecnie nad przeniesieniem głównego hallu z Resident Evil na Unreal Engine 4. To pierwsza lokacja, którą mogliśmy odwiedzić w tym świetnym horrorze z 1997 roku i na pewno każdy z Was doskonale ją pamięta.

Patrząc na screeny obrazujące aktualny stan prac nad projektem widać, że mamy do czynienia z bardzo dobrym odwzorowaniem. Co ciekawe, lokacja ma zostać udostępniona przez B.O.W. Qin w formie dema, zatem każdy będzie mógł pobrać pliczek i przejść się po odświeżonym hallu. Szkoda, że to jedynie tak mały wycinek całości.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

38 Shares
Share38
+1
Tweet