Peter Molyneux przyznaje się do błędu. Fable III to porażka

Światowej sławy projektant gier uważa, że jego produkcja była katastrofą.

W jego opinii pierwsza część serii była bardzo dobrą pozycją, mimo sporej ilości błędów. Niezadowalająca była chociażby animacja i inne kwestie techniczne. Druga odsłona była krokiem we właściwym kierunku. Fable III okazało się natomiast katastrofą. Skąd taki surowy osąd? Zdaniem Molyneux produkt został w drastyczny sposób okrojony. Zabrakło roku, by doszlifować  pozycję tak, aby mogła spełnić ambicję twórcy.

Peter Molyneux jest jedną z najbardziej kontrowersyjnych postaci w branży. Słynie z opowiadania o swoich grach w samych superlatywach, rozbudzając tym samym apetyt graczy. Jak sam jednak przyznaje, wizja siedząca w jego głowie często ma się nijak do efektu końcowego.

Nie sposób jednak odmówić temu programiście talentu, współtworzył m.in. hity takie jak: Black & White, Dungeon Keeper, Populus, Syndicate czy Magic Carpet.

Bartłomiej Balcerzak

Bartłomiej Balcerzak

Miłośnik staroszkolnych gier RPG takich jak Baldur's Gate czy Planscape Torment a jednocześnie nowszych przedstawicieli tego gatunku z Mass Effectem na czele.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet