Pod tym względem PES 2018 wygrywa z FIFA 18

Zdjęcia z najlepszych akcji są nieodłączną częścią świata sportu.

Dlatego funkcje zawarte w aplikacji NVIDIA GeForce Experience, takie jak Ansel czy ShadowPlay Highlights, są wręcz stworzone dla gier sportowych. Dzięki mającej swoją premierę w tym tygodniu grze Pro Evolution Soccer 2018 fani piłki nożnej mogą wykonać coś więcej niż tylko zwykły zrzut ekranu. Mogą zatrzymać rozgrywkę w dowolnym momencie, umieścić wirtualny aparat w samym środku akcji, wykonać zdjęcie z dowolnego kąta, dodać filtry i natychmiast udostępnić swoje dzieło w serwisach społecznościowych.


12 premier gier na obecny tydzień. Piłka nożna, 2x wyścigi, oczekiwane RPG, powrót wielkiej marki…

Pro Evolution Soccer 2018 (PES 2018) została ogłoszona najlepszą grą sportową targów Gamescom 2017. Siedemnasta odsłona tego cyklu wprowadza usprawnienia w dryblingu, kontroli piłki oraz szybkości przeprowadzanej gry, zapewniając bardziej realistyczne wrażenia z rozgrywki. Poprawiono również mechanikę spotkań 3 na 3 lub 2 na 2 graczy w trybie online.

PES 2018 jest pierwszą grą sportową obsługiwaną przez Ansel, innowacyjną metodę wykonywania zrzutów ekranu w grach. Ansel działa jak aparat fotograficzny, który potrafi uchwycić najciekawsze momenty rozgrywki. Gracze mogą ustawić wirtualny aparat pod dowolnym kątem, zastosować filtry, wykonać zdjęcia w superrodzielczości, a nawet przechwytywać obrazy o 360-stopniowym polu widzenia do obejrzenia na telefonie komórkowym, komputerze lub za pośrednictwem zestawu VR.

Wsparcie techniki Ansel w grach nabiera tempa

Technika Ansel jest obsługiwana lub obsługę zapowiedziano w przypadku następujących tytułów: Agents of Mayhem, ARK: Survival Evolved, Aven Colony, Bulletstorm: Full Clip Edition, Conan Exiles, Dark and Light, Dishonored 2, For Honor, Formula Fusion, Kona, Hellblade: Senua’s Sacrifice, Mass Effect: Andromeda, Mirror’s Edge Catalyst, Obduction, Paragon, Pro Evolution Soccer 2018, Raiders of the Broken Planet, Snake Pass, Transformers Online, Tekken 7, Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands, War Thunder, Watch Dogs 2, Wiedźmin 3: Dziki Gon oraz The Witness. Funkcja ta jest zaimplementowana w silnikach Unity Engine oraz Unreal Engine, a wkrótce będzie dodana do Amazon Lumberyard.

Źródło: materiał producenta

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

44 Shares
Share44
+1
Tweet