Pay-to-win w nowym Star Wars? DICE o zmianach w systemie skrzynek

Deweloperzy wsłuchali się w głosy graczy.

Twórcy Star Wars Battlefront II postanowili przemodelować system progresji oraz skrzynek, by odsunąć nadchodzący tytuł od znienawidzonego przez wielu graczy pay-to-win. Zrzuty z losową zawartością co prawda zostaną w grze, lecz nie znajdziemy w nich gwiezdnych kart poziomu heroicznego. Ponadto niemożliwe stanie się kupienie kilku skrzyń, wymianę ich zawartości na materiały do tworzenia i natychmiastowe wykorzystanie ich do otrzymania niezwykle potężnych kart.


Premiery gier w listopadzie. 11 gier, których nie można przegapić

Na pewno są to zmiany na lepsze. Oto szczegóły przedstawione na oficjalnej stronie Star Wars Battlefront II:

  • Ze skrzyń usunięte zostały gwiezdne karty poziomu heroicznego, czyli najwyższego dostępnego w momencie premiery. Aby zapewnić wszystkim równe szanse, gwiezdne karty będą dostępne przede wszystkim poprzez system tworzenia, za wyjątkiem specjalnych kart poziomu heroicznego, dostępnych dzięki zamówieniom przedpremierowym, Edycjom Specjalnym i zestawom startowym.
  • Aby tworzyć ulepszone gwiezdne karty, trzeba będzie osiągnąć określoną rangę. Sprawi to, że niemożliwe stanie się kupienie kilku skrzyń, wymianę ich zawartości na materiały do tworzenia i natychmiastowe wykorzystanie ich do otrzymania niezwykle potężnych kart. Ulepszanie gwiezdnych kart i odblokowywanie zdolności tworzenia gwiezdnych kart wyższych poziomów będzie możliwe wyłącznie poprzez zdobywanie kolejnych rang w trakcie rozgrywki.
  • Poszczególne modele broni odblokowywane będą po osiągnięciu określonych kamieni milowych. Choć wybrana ich część jest dostępna w skrzyniach, resztę można otrzymać wyłącznie poprzez rozgrywkę. Chcecie odblokować nową broń dla ciężkiego strzelca? Grajcie nim, a otrzyma kolejne rodzaje broni.
  • Sprzęt i przedmioty dla danej klasy są odblokowywane w trakcie rozgrywki tą klasą. Rozwijając swoją ulubioną klasę, będziecie osiągać kamienie milowe zapewniające przeznaczone dla niej skrzynie. Zawierają one gwiezdne karty i części do tworzenia, które pomogą w rozwoju danej klasy.

Deweloperzy zaznaczają, że zarówno ten system, jak i pozostałe, będą stale rozwijane i doskonalone. Zgodnie z naszą deklaracją z czerwcowej imprezy EA Play pragniemy spajać naszą społeczność. Wszystkie modele broni, mapy, bohaterowie i pojazdy wprowadzane doStar Wars Battlefront II w zawartości udostępnionej po premierze będą darmowe, aby wraz z rozwojem Star Wars Battlefront II, gracze mogli się cieszyć rozgrywką wspólnie ze swoimi przyjaciółmi. Wiemy, że cała magia tkwi w zrównoważonej rozgrywce, więc dołożymy wszelkich starań, aby tworzona przez nas gra zapewniała wszystkim świetną zabawę – zapewnia EA.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

11 Shares
Share11
+1
Tweet