Patch do Wiedźmina 3 poprawi płynność

Pierwsze recenzje Dzikiego Gonu wypadły naprawdę świetnie, choć wyszło przy okazji, że gra boryka się ze spadkami płynności.

Jak zauważyli recenzenci np. z serwisów Kotaku oraz IGN, Wiedźmin 3 w wersji na PlayStation 4 potrafi zwolnić. Osoby oceniające tytuł narzekały, że dosyć często animacja nurkuje poniżej 30 klatek na sekundę.

Jeden z użytkowników serwisu Twitter zapytał o tę kwestię polskiego dewelopera. Czy patch w dniu premiery Dzikiego Gonu podciągnie fps-y?

Tak. Zajmujemy się obecnie tym problemem. Płynność będzie lepsza po premierze gry – odpowiada Marcin Momot. Zatem dobra wiadomość dla wszystkich fanów Wiedźmina, którzy zamierzają odpalić Dziki Gon na PS4. Ciekawe tylko, jak dużej poprawy możemy się spodziewać i czy będzie dotyczyło to również edycji na konkurencyjnego Xboksa One.

Przypominamy, że Wiedźmin 3: Dziki Gon debiutuje 19 maja na PC oraz konsolach nowej generacji: PlayStation 4 i Xbox One.

Wiedzmin-3-PS4-spadki-plynnosci

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet