Patch do Rise of the Tomb Raider rozprawia się z wydajnością

Najnowsza łatka radzi sobie również z kilkoma innymi problemami, które zgłaszali gracze.

Patch 1.0.616.4 do Rise of the Tomb Raider wylądował na Steam i w zasadzie sam się pobierze podczas uruchamiania gry. Największą zmianą, jaką oferuje, jest usprawnienie wydajności w lokacjach uzależnionych od mocy karty graficznej. Tam, gdzie CPU gra główne skrzypce, nic się nie zmieni.

Oprócz tego zadbano o inne zmiany, które uprzykrzały nam rozgrywkę. Mamy zatem poprawki w mapie, która czasem wyświetlała niewłaściwy region, możemy teraz zredukować drgania kamery (dodano specjalną opcję) czy ustawić czułość myszki niezależnie w pionie oraz w poziomie.

Patch 1.0.616.4 do Rise of the Tomb Raider usuwa również błędy graficzne ubrań, które widzieliśmy na postaciach niezależnych. Dotychczas występowały one (lecz czy u wszystkich?), jeśli graliśmy na kartach graficznych GTX 600 i GTX 700.

Osoby, które pobrały Rise of the Tomb Raider ze Steam, nie będą też miały po instalacji łatki problemu z zawieszaniem tytułu po użyciu kombinacji ALT+Tab w trybie Exclusive Fullscreen.

Oprócz tego patch radzi sobie z innymi, pomniejszymi bugami.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Komentarze (1)

  • 16 lutego 2016 at 13:53
    Permalink

    Smiech na sali mam gtx 980 i core i56600k na dokladke 16gb ramu i huj im w dupe. Animacja skacze gra sie zacina a gf expirience udaje ze optymalizuje gre. Jebac square enix.

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

7 Shares
Share7
+1
Tweet