Patch do Dying Light naprawi problem ze spadkiem płynności. Tymczasem jest na to sposób

Patch do Dying Light naprawi problem ze spadkiem płynności. Tymczasem jest na to sposób
Newsy PC PS4 XOne
Dying-LightTechland ma małą radę dla graczy.
Dying Light zadebiutowało trzy dni temu w wersji cyfrowej, a dzisiaj na sklepowe półki wkracza pudełkowe wydanie gry. Niestety część graczy, którzy zdążyli sięgnąć po cyfrową edycję, donosi o problemie z płynnością Dying Light. Fps-y w nowym dziele Techlandu potrafią czasem niebezpiecznie zanurkować. Twórcy zdają sobie z tego sprawę. - Ciężko pracujemy nad patchem rozwiązującym problem z liczbą klatek na sekundę na niektórych konfiguracjach sprzętowych - czytamy na Steamie. Zanim aktualizacja do Dying Light ujrzy światło dzienne, sami możemy zadziałać, by gra chodziła płynniej. Techland proponuje ustawienie suwaka regulującego zasięg widzenia dokładnie w połowie. - To wartość domyślna dla wysokich ustawień graficznych. Wszystko powyżej tej wartości ma naprawdę niewielki wpływ na jakość obrazu, a jednocześnie bardzo obciąża nawet najmocniejsze komputery - tłumaczą twórcy. Przy okazji Techland wyjaśnia spekulacje, jakoby Dying Light lepiej chodziło na kartach nVidia, a gorzej na AMD GPU. Według dewelopera to nieprawda, a jeśli właściciele kart AMD zauważają spadki płynności, jest to związane ze specyficznym połączeniem sprzętu i oprogramowania.
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie