Patch do Assassin’s Creed Unity tak naprawdę niewiele zmienia

Spece z Digital Foundry wzięli najnowszą łatkę Ubisoftu pod lupę. Oto co wynika z testów.

Jak zapewne pamiętacie, najnowsza część Assassin’s Creed boryka się ze sporymi problemami. Postać głównego bohatera lubi się zawiesić w powietrzu, czy często nie może wydostać się z różnych zakamarków. Ponadto płynność działania całej gry pozostawia wiele do życzenia.

W końcu jednak Ubisoft wypuścił patcha. Ten miał poprawić setki – dosłownie, problemów z Assassin’s Creed: Unity. Jak wyszło? Niezbyt dobrze. Digital Foundry, czyli ekipa specjalistów, którzy działają w ramach serwisu Eurogamer.net, przetestowała patcha. Okazuje się, że postać nie zacina się już na przykład w niektórych lokacjach. Ponadto gracze raportowali, że po instalacji łatki, grafika w grze znacznie się pogorszyła. To jednak nieprawda. Pod tym względem gra się nie zmieniła. Pozostał natomiast problem płynności animacji. Tutaj nadal zdarzają się momenty, w których gra nie wyrabia nawet 20 klatek na sekundę, a to jeden z ważniejszych problemów w grze.

Zobaczcie poniższy materiał od Digital Foundry:

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

0 Shares
Share
+1
Tweet