Nawet 9,5 GB danych do pobrania. Jak nie pogubić się po nowej aktualizacji?

Nawet 9,5 GB danych do pobrania. Jak nie pogubić się po nowej aktualizacji?
Filmiki z gier Newsy PC PS4 XOne

Aktualizacja wprowadza nowy schemat sterowania helikopterami w grze Ubisoftu.

Patch 6 do Ghost Recon Wildlands pojawiła się wczoraj na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Update waży do 8 GB na pecetach, zależnie od wersji klienta, i do 9,5 GB na konsolach, zależnie od zainstalowanej wersji.

Jak czytamy na oficjalnej stronie Ghost Recon Wildlands, aktualizacja 6 wprowadza znaczne usprawnienia do sterowania helikopterami, dzięki czemu latanie maszynami ma być bardziej autentyczne. Nowy schemat sterowania stanie się standardowym, ale jeżeli będziecie woleli wrócić do oryginalnego, będzie to możliwe. Poza zmianami w sterowaniu dodano celowniki, rakiety samonaprowadzające oraz inne usprawnienia, które wymieniamy poniżej.

Aktualizacja 6 rozpoczyna ponadto trzeci sezon wyzwań sezonowych, które przyniosą nowe nagrody. Będą także zawierały teraz dodatkowe parametry rozgrywki, takie jak poziom trudności oraz ustawienia HUD-u.

Patch 6 do Ghost Recon Wildlands – lista zmian:

ROZGRYWKA

– Dodano nowe standardowe sterowanie helikopterem, które może zostać wyłączone, aby przywrócić wcześniejsze sterowanie:

  • * Teraz spusty kontrolują prędkość pionową (lewy spust = prędkość obniżania, prawy spust = prędkość wznoszenia).
  • * Lewy drążek kontroluje prędkość poziomą (góra/dół = przód/tył, lewo/prawo = lewo/prawo).
  • * Lewo/Prawo w przypadku prawego drążka kontroluje szybkość obracania się helikoptera.
  • * Góra/Dół w przypadku prawego drążka kontrolują szybkość obrotu kamery (nie wpływa to na kąt nachylenia helikoptera, a sprawia, że gracz ma wrażenie kontrolowania kamery, za którą podąża helikopter).

– Każdy helikopter zachowuje się teraz inaczej.

  • * Małe helikoptery są szybkie, bardzo zwinne i zwrotne.
  • * Śmigłowce bojowe są szybkie. Czuć, że to pojazdy wojskowe.
  • * Blackhawki są wolniejsze i bardziej stabilne podczas lotu.

– Fizyka startu helikopterów jest bardziej realistyczna. Gdy wirnik helikoptera rozkręci się w odpowiednim stopniu, pojazd wystartuje automatycznie.

– Helikoptery nie ślizgają się już podczas startu.

– Moment obrotowy silnika helikopterów reaguje na działania gracza (gracz będzie słyszał i widział, jak wirniki przyspieszają lub zwalniają).

– Ulepszono model zniszczeń helikopterów przy uderzeniu.

*Uwaga: nowy schemat sterowania helikopterami nie jest jeszcze przystosowany do kontrolera Steam. Może to sprawić, że przemieszczanie helikoptera w lewo i prawo za pomocą panelu dotykowego będzie bardzo powolne*.

HUD

– Podczas pilotowania helikoptera z działkiem HUD wyświetla celownik przy celowaniu.

– Podczas pilotowania helikoptera z rakietami HUD namierza cele.

– Podczas pilotowania małego helikoptera z rakietami, zamiast namierzać cele, gracz będzie strzelał salwami rakiet.

– Dodano wyświetlacz, który pokazuje aktualną prędkość i wysokość helikoptera.

MISJE/NARRACJA

– W misji „La Gringa”: – Naprawiono błąd, który sprawiał, że wskaźnik celu mógł zniknąć.

– W misji „Agent El Chido”: – Naprawiono błąd, który uniemożliwiał ukończenie misji, jeżeli agent został zaalarmowany.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że symbol „W dół” nie zawsze się pojawiał.

DŹWIĘK

– Gracz będzie słyszał, jak silnik helikoptera przyspiesza lub zwalnia podczas przyspieszania/zwalniania.

ŚWIAT

– Poprawiono niektóre miejsca, w których gracz nie mógł się wspinać.

POLEGŁE DUCHY

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre umiejętności rebeliantów nie wyświetlały się na HUD-zie.

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre elementy mapy taktycznej i zakładki Los Extranjeros były rozciągnięte na ultraszerokich monitorach.

PC

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że w trybie Tier 1 nie można było kliknąć przycisku „Aktywuj”.

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że w DLC „Poległe Duchy” niektóre elementy menu były rozciągnięte podczas gry w ultraszerokich rozdzielczościach (2560×1080, 3440×1440).

– Naprawiono błąd, który sprawiał, że przewijanie listy z wybraną jedną z opcji i odsunięcie kursora powodowało zresetowanie listy do wybranej opcji.

Źródło: ghost-recon.ubisoft.com, opracowanie własne

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie