Patch 3 do DOOM w szczegółach. Deathmatch, prywatne rozgrywki i wiele więcej
Darmowa aktualizacja wylądowała.
Bethesda przedstawia szczegóły najnowszego, trzeciego już patcha do DOOM, który przede wszystkim wprowadza Deathmatch, czyli tryb wieloosobowy, o który fani tytułu prosili najczęściej. Tutaj gracze mogą dążyć do zwycięstwa, bazując wyłącznie na własnych umiejętnościach. Jak zaznacza deweloper, żadni sojusznicy ani runy demonów nam nie pomogą.
Promocje i najtańsze gry na PS5 | |
Reklama |
Najnowsza aktualizacja to również możliwość tworzenia prywatnych rozgrywek sieciowych. Możecie teraz personalizować rozgrywkę, wybierając mapy i tryby, których sobie życzycie, modyfikując przy tym elementy takie jak limit czasowy, limit punktów lub obecność w grze run demonów – zaznacza Bethesda.
Ponadto łatka poprawia sporo błędów w trybie kampanii fabularnej DOOM. Pełną listę podajemy poniżej, tuż pod zwiastunem aktualizacji. Filmik zdradza również, że dzisiaj o godzinie 18:00 zaczynamy weekend z podwójnymi punktami doświadczenia, który potrwa do poniedziałku 26 września, do godziny 18:00.
Patch 3 do DOOM – wszystkie nowości i zmiany
Gra wieloosobowa
Nowe funkcje
- Deathmatch – udostępniamy nowy tryb wieloosobowy „każdy na każdego”.
- Rozgrywki prywatne – gracze mogą tworzyć teraz własne, prywatne rozgrywki wieloosobowe. Można w nich skonfigurować preferowane tryby, mapy, długość gry oraz inne ustawienia.
Kampania
Poprawki i usprawnienia
- Naprawiono błąd, w wyniku którego opuszczenie mapy klasycznej zawieszało grę na poziomie menu głównego.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający dokonywanie postępów, występujący przy wczytywaniu punktu kontrolnego w Twierdzy Krwi B podczas podnoszenia żółtej czaszki w pomieszczeniu z miażdżycielem.
- Naprawiono błąd sprawiający, że modele przywoływacza i różaka były niewidoczne w menu przedmiotów kolekcjonerskich.
- Naprawiono błąd powodujący wyłączanie się gry podczas wczytywania punktu kontrolnego przy przełączniku bezpieczeństwa w rdzeniu polarnym, gdy włączona była klasyczna pozycja broni DOOM.
- Zlikwidowano przypadki, w których modyfikacja rakieta pop do strzelby bojowej nie zliczała postępów ku mistrzostwu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego śmierć podczas zmiany map i ponowne uruchomienie mapy na kolejnym poziomie uszkadzało postać.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego włączenie klasycznej pozycji broni podczas scenki z oglądaniem broni powodowało awarię.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego mistrzostwo zdalnej detonacji nie rosło, gdy gracz używał na wrogach bomby ogłuszającej.
- Naprawiono błąd animacji, w wyniku którego nogi strażników talizmanu się nie ruszały.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ekran wyboru misji nie przedstawiał prawidłowo stanu wyzwania „śladami trupa” w Twierdzy Krwi A.
- Wprowadzono liczne zmiany poprawiające stabilność.
SnapMap
Poprawki i usprawnienia
- Ogólna poprawa stabilności.
- Cofanie/powtarzanie nie powoduje już problemów z pamięcią komputera.
- Anonimowi gracze są teraz prawidłowo uwzględniani w liczbie rozegrań mapy.
- Punkty ścieżek SI działają teraz prawidłowo, gdy ustawione są na sprint.
- Ulepszono sortowanie przeglądarki i pustą przeglądarkę.
- Przełącznik ma teraz prawidłowo przypisane klawisze.
- Puste pojemniki mogą być teraz podnoszone.
- Logika upuszczania broni przy podnoszeniu działa teraz przy ustawieniu „Po dotknięciu”.
- Gracze są teraz blokowani przez obszary blokowania gracza.
- Zamknięte drzwi wyświetlają już prawidłowo wiadomość „Zamknięte”.
- Klucze-czaszki mogą być dodawane i usuwane z ekwipunku.
- Do ustawień właściwości dodatkowych SI dodano ustawienie „Zarządzaj przez kontroler SI”.
- Amunicja zdobywana dzięki podnoszeniu broni działa prawidłowo we wszystkich wypadkach.
- Rdzeń zasilania pojawia się prawidłowo, jeśli jest generowany przy uruchomieniu mapy.
- Utracone dusze prawidłowo obsługują punkty ścieżek SI.
- Opcja „Daj pancerz” działa prawidłowo we wszystkich warunkach.