Patch 2.4.3 do Diablo III już do pobrania. Oto szczegóły aktualizacji

Zadowoleni z nowości, które trafiły do gry?

Na amerykańskiej stronie Blizzarda umieszczono informację o udostępnieniu we wspomnianym regionie oczekiwanego patcha 2.4.3 do Diablo III i choć w chwili pisania tej wiadomości europejska witryna gry milczy w tej kwestii, fani tytułu podają, że aktualizacja jest już do pobrania również na Starym Kontynencie. Takie wpisy pojawiły się zarówno na forum Reddit oraz na polskiej witrynie Diablo III.

Warto zatem przypomnieć, co tak naprawdę wprowadza najnowsza łatka. Wszystko zostało opisane na stronie Blizzarda i prezentuje się następująco.

Patch 2.4.3 do Diablo III – zmiany:

Ciemność nad Tristram

Przez cały styczeń możecie wziąć udział w wyjątkowym hołdzie dla pierwszej gry z serii Diablo, który przygotowaliśmy w niesamowitej technologii RetroVision i wypełniliśmy po brzegi mnóstwem elementów, od których zakręci się wam łezka w oku. Na śmiałków czeka niesłychana audiowizualna przygoda w towarzystwie starych znajomych; znajdziecie też przy okazji parę klasycznych przedmiotów. Wszystkich atrakcji doświadczycie na silniku Diablo III. Zejdźcie do podziemi pełnych pikseli i potworów, gdzie możecie liczyć na nagrody do transmogryfikacji, osiągnięcia oraz garść wyjątkowych niespodzianek.

Zmodyfikowane przedmioty

Tak jak poprzednio, aktualizacja 2.4.3 wprowadza szereg zmian w niektórych przedmiotach legendarnych i zestawach, a także dodaje nowe legendarne moce. Pełna lista zmodyfikowanych zestawów klasowych znajduje się w informacjach o aktualizacji PST.

Zmiany w Głębokich Szczelinach

Potwory zostały bardziej równomiernie rozmieszczone, a rozmiary poszczególnych poziomów są bardziej spójne. Głęboka Szczelina powinna przeciętnie zajmować od dwóch do czterech poziomów. Obszary mapy staną się bardziej zróżnicowane, dzięki czemu mniejsze będzie prawdopodobieństwo, że zobaczycie takie same poziomy jeden po drugim. Gracze nastawieni na przeżywalność ucieszą się z dodatkowej nagrody za uniknięcie śmierci – zyskają dodatkową możliwość ulepszenia legendarnego klejnotu!

Zmiany zwiększające komfort gry

Można teraz zabić w powietrzu przeciwników skaczących na graczy, np. skrzydlatych zabójców, pogromców, łowczynie lacuni czy podziemnych skoczków. Bohaterowie mogą w ten sposób zaliczyć widowiskowe śmiertelne ciosy. Naostrzcie miecze, bo wrogowie, którzy dotąd byli niemożliwi do zaatakowania w niektórych momentach, na przykład rekiny wydmowe, wężowi czarodzieje czy skalne czerwie, teraz krócej będą was unikać, wybierając podejście ofensywne.

Podrasowaliśmy przeciwników z niektórymi afiksami, między innymi z Osłoną, Odbiciem obrażeń i Elektrycznością. Wprowadzamy również nowy afiks, Moloch. Obdarzone nim potwory są niemal nie do powstrzymania i mają niewrażliwość na wszystkie efekty ograniczające kontrolę. Poruszają się jednak wolniej niż inne typy przeciwników i są bardziej podatne na obrażenia.

Na koniec informacja dla bohaterów Sanktuarium, którzy mają wyczucie stylu: przenosimy barwniki do nowego miejsca! Teraz znajdziecie je u wieszczki Myriam, która z chęcią pomoże wam wprowadzić idealną harmonię kolorystyczną w całym ubiorze.

Źródło: eu.battle.net

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

62 Shares
Share62
+1
Tweet