Patch 2.1.1 do Rainbow Six Siege – pełna lista zmian [Aktualizacja]

Patch 2.1.1 do Rainbow Six Siege – pełna lista zmian [Aktualizacja]
Newsy PC PS4 XOne

[Aktualizacja]

Ubisoft podaje godziny, w jakich przeprowadzona zostanie przerwa techniczna na serwerach Rainbow Six Siege służąca implementacji nowego patcha:

  • PS4 – 15:00-15:59 CET
  • Xbox One – 16:00-16:00 CET
  • PC (Steam, Uplay) – 17:00-17:59 CET

[Oryginalna wiadomość]

Ubisoft informuje, że 21 lutego dostaniemy patch 2.1.1 do Rainbow Six Siege. Update zajmuje się likwidacją wielu błędów dotyczących trybów, operatorów czy projektów poziomów.

Usunięto przede wszystkim klika naprawdę ważnych problemów, jak ten dotyczący członków drużyny, którzy ginęli wskutek użycia własnych ładunków X-KAIROS, ładunków termicznych i claymore’ów, a byli rejestrowani jako zabici przez sojusznika. Gracze nie powinni się już odradzać jako nieruchome drony, co nieraz się zdarzało, lustro weneckie aktywujemy tylko z jednej, właściwej strony, zniknie też problem, gdzie niekiedy przy odrodzeniu gracze byli przełączani na widok z odległej kamery.

To oczywiście wierzchołek góry lodowej, jeśli chodzi o poprawki w łatce 2.1.1. Poniżej pełny spis.

Patch 2.1.1 do Rainbow Six Siege – zmiany:

Najważniejsze poprawki

Naprawiono – Niekiedy przy odrodzeniu gracze byli przełączani na widok z odległej kamery.
Naprawiono – Gracze czasami odradzali się jako nieruchome drony, co przenosiło się do fazy akcji.
Naprawiono – Lustro weneckie można było aktywować od przodu.
Naprawiono – Gdy Mira umieszczała swój gadżet na wzmocnionej ścianie, obrońcy mogli fizycznie zniszczyć ładunki X-KAIROS, ładunek termiczny lub inny dowolny gadżet przymocowany do szyby.
Naprawiono – Członkowie drużyny, którzy ginęli wskutek użycia własnych ładunków X-KAIROS, ładunków termicznych i claymore’ów, byli rejestrowani jako zabici przez sojusznika.
Naprawiono – Tekstury skórek operatorów na zdjęciach osprzętu głowy i w trybie podglądu modelu postaci były wyświetlane w niskiej rozdzielczości.
Naprawiono – Diamentowa skórka broni mogła zostać zastosowana tylko w przypadku Miry i Jackala.
Naprawiono – Diamentowa skórka broni była niedostępna w sklepie.

Rozgrywka

Naprawiono – Efekt „ciężkiego oddechu” po powaleniu operatora utrzymywał się po odrodzeniu.
Naprawiono – Klient zawieszał się na rozmytym ekranie, gdy gracz wylogował się z konta w menu zmiany profilu.
Naprawiono – Gracze byli teleportowani krótko po dołączeniu do już toczącej się rozgrywki.
Naprawiono – Zabójstwa sojuszników były nieprawidłowo naliczane, jeśli gracz opuścił rozgrywkę, a następnie ponownie do niej dołączył.
Naprawiono – Gracz zaatakowany przez drona Yokai w trakcie korzystania z kamery, nie mógł już opuścić tego trybu.
Naprawiono – Jednoczesne kucnięcie i walka wręcz były niemożliwe.
Naprawiono – Gracze mogli wypatrywać wrogów przy użyciu zakłóconych dronów.

Tryby rozgrywki

Terrohunt

Naprawiono – Ikony Bomba A i Bomba B nie wyświetlały się w górnej części ekranu HUD.
Naprawiono – Wysadzającym brakowało tekstur tułowia.
Naprawiono – Znaczniki lokalizacji utrzymywały się na mapie po zabiciu terrorysty.
Naprawiono – Trasa wysadzającego była zablokowana przez barykady.
Naprawiono – Jeden członek oddziału nie podążał za pozostałymi, jeśli dołączył do rozgrywki w trybie Terrohunt.

Bomba

Naprawiono – Dźwięk podkładania rozbrajacza był zbyt cichy.
Naprawiono – Dłonie operatora rozjeżdżały się przy wyłączaniu rozbrajacza.

Zakładnik

Naprawiono – Na ekranie HUD brakowało zegara oraz symbolu nieskończonego czasu.

Zabezpieczenie terenu

Naprawiono – Ostatni obrońca nie mógł pozostawać w stanie powalenia w trakcie zajmowania celu.

Kamera użytkownika

Naprawiono – Ikony operatora zmieniały kolor na biały po zmianie gracza w trybie widoku z perspektywy pierwszej osoby.
Naprawiono – Członkowie drużyny nie byli podświetlani, jeśli gracz obserwował wcześniej wybraną sesję gry.
Naprawiono – Widok z ruchomej kamery mógł ulegać zniekształceniom w zależności od tego, które piętro było oglądane.
Naprawiono – Opcja kapitulacji pozostaje na tablicy wyniku, jeśli użytkownik wcześniej za nią zagłosował.

Gra użytkownika

Naprawiono – Komunikat o błędzie “4-0xFFF0BDC0”, pojawiał się, ilekroć gracz próbował dołączyć do gry użytkownika online.
Naprawiono – Komunikat o błędzie 3-0x000A0002, pojawiał się, ilekroć gracz próbował stworzyć dedykowane własne starcie.

Operatorzy

Mira

Naprawiono – Lustro weneckie można było czasami ustawić w taki sposób, że blokowało pobliskie drzwi.
Naprawiono – Pojemnik na lustrze weneckim był nieaktywny.
Naprawiono – Zniszczenie ściany wzmocnionej stalowymi belkami przy jednoczesnym korzystaniu z lustra weneckiego sprawiało, że ściana nie zachowywała się w prawidłowy sposób.
Naprawiono – Ozdoby broni przenikały przez dłoń Miry.

Jackal

Naprawiono – Jackal nie był w stanie dostrzec czerwonej diody aktywnych kamer przy włączonym urządzeniu Eyenox.
Naprawiono – Urządzenie Eyenox uniemożliwiało Jackalowi dostrzeżenie czerwonych diod aktywnych kamer.
Naprawiono – System skupienia strzałów w przypadku karabinu „C7E” działał nieprawidłowo przy grze PS4 niż na PC.

Fuze

Naprawiono – Gdy operator kucał, jego kolana przenikały przez tarczę.
Naprawiono – Ładunek wyważający mógł nie odpalić, jeśli został zdetonowany zaraz po ładunku kasetowym.
Naprawiono – Granaty ładunku kasetowego przenikały przez operatora, gdy gracz znajdował się przy ścianie, na której zamontowany został ładunek.
Naprawiono – Ładunek kasetowy mógł zostać zniszczony granatem EM Thatchera.
Naprawiono – Gracz nie był w stanie kontrolować Fuze’a po zdetonowaniu dwóch ładunków kasetowych.

Hibana

Naprawiono – Operator tracił możliwość korzystania z wyrzutni X-KAIROS, jeśli akcja przeładowania została przerwana wskutek aktywacji “maty”.
Naprawiono – Odrzut broni bocznej był silniejszy niż oczekiwany przy jednoczesnym zmniejszeniu celności.
Naprawiono – Na mapach nocnych, ładunki X-KAIROS Hibany tworzyły po odpaleniu efekt migotania.

Echo

Naprawiono – Latający dron nie był w stanie przejść w tryb bojowy, jeśli został umieszczony na tułowiu operatora.
Naprawiono – Dron Yokai tracił czasami sygnał, atakując określone rejony dachu w Oregonie.
Naprawiono – Odrzut broni bocznej był silniejszy niż oczekiwany przy jednoczesnym zmniejszeniu celności.
Naprawiono – Celownik laserowy broni EDD znikał, gdy Kapkan zostawał trafiony przez Yokai przy próbie podniesienia gadżetu.
Naprawiono – Urządzenie PDA w nieprawidłowy sposób odbijało efekty wizualne.

Montagne

Naprawiono – Podwyższona tarcza Montagne’a znikała, gdy był on wyprostowany i patrzył pod określonym kątem.
Naprawiono – Gdy Montagne wyprowadzał atak wręcz, jego prawa dłoń przenikała przez rozstawioną tarczę.
Naprawiono – Gdy operator kucał, jego kolana przenikały przez tarczę.

Thermite

Naprawiono – Ładunki legendarnego teksańskiego dynamitu były widoczne jeszcze przez kilka sekund po odpaleniu.

Jager

Naprawiono – Efekty dźwiękowe i graficzne zanikały, gdy w kierunku Magpie rzucony został granat.

Blackbeard

Naprawiono – Zniszczalna tarcza nie ulegała uszkodzeniu w wyniku sojuszniczego ostrzału w trakcie gry użytkownika.

Valkyrie

Naprawiono – Kamera typu Cyklop nie przyklejała się prawidłowo, jeśli trafiła w futrynę.

Tachanka

Naprawiono – Zniszczalna tarcza nie ulegała uszkodzeniu w wyniku sojuszniczego ostrzału w trakcie gry użytkownika.

Blitz

Naprawiono – Gdy operator kucał, jego kolana przenikały przez tarczę.

IQ

Naprawiono – EDF wykrywał ładunki kasetowe Fuze’a.

Smoke

Naprawiono – W lewym górnym rogu ekranu pojawiał się migoczący kursor.

Projekty poziomów

Wybrzeże

Naprawiono – Różne niedociągnięcia związane z poziomem szczegółowości.

Bank

Naprawiono – Różne niedociągnięcia związane z poziomem szczegółowości.

Wieżowiec

Naprawiono – Wspinaczka była niemożliwa na zewnątrz 1. piętra (od południa).
Naprawiono – Różne niedociągnięcia związane z poziomem szczegółowości.

Uniwersytet

Naprawiono – Różne niedociągnięcia związane z poziomem szczegółowości.
Naprawiono – Brak miniaturki dla munduru Doca.
Naprawiono – Menu znikało przy zmianie ustawień językowych i jednoczesnym zaakceptowaniu zaproszenia do drużyny.
Naprawiono – Rozbieżność pomiędzy wizerunkiem z miniaturki i podglądem różnych osprzętów głowy Blackbearda.
Naprawiono – Niepełna informacja o unikatowym gadżecie Doca.
Naprawiono – Rozbieżność pomiędzy wizerunkiem z miniaturki i podglądem osprzętu głowy Blanki dla Rooka.
Naprawiono – Rozbieżność pomiędzy wizerunkiem z miniaturki i podglądem osprzętu głowy Rudzik dla Blitza.
Naprawiono – Przewijanie w sklepie przy użyciu kółka myszy działało tylko po najechaniu kursorem na jakiś przedmiot.
Naprawiono – Ramiona operatora ulegały przemieszczeniu, gdy biegł on z bronią.
Naprawiono – Nazwy i opisy ozdób broni Tokeiso i Gunba były zamienione.
Naprawiono – Gracze niekiedy natykali się na odczyt MMR 4294267187 w przypadku Miedzi 3.
Naprawiono – Podgląd uniwersalnych ozdób broni przedstawiał zbliżenie na niewłaściwe elementy.
Naprawiono – Główne menu znikało w pewnych nietypowych okolicznościach.
Naprawiono – Gracze nie byli w stanie potwierdzić swojej pozycji w trakcie dedykowanych gier użytkownika.
Naprawiono – Skórka broni Ryuko nie współpracowała prawidłowo z UMP 45.
Naprawiono – Skórka Aki No Tsuru nie nakładała się prawidłowo na różne rodzaje broni.
Naprawiono – Rozbieżności pomiędzy rzeczywistym czasem gry, a tym rejestrowanym w statystykach.
Naprawiono – Osiągnięcie „Pełny skład” nie było przyznawane po odblokowaniu wszystkich operatorów.
Naprawiono – W miejscach określonych ozdób pojawiały się wypełniacze w postaci ikon.
Naprawiono – Skórka gwiazdkowa „Ralphie” nie wyświetlała się prawidłowo w przypadku graczy, którzy ukończyli wydarzenie.
Naprawiono – Animacje grymasów twarzy operatorów w osprzęcie głowy i na podglądzie były nieprawidłowe. (Podgląd uniformów zostanie naprawiony w ramach aktualizacji 2.1.2)
Naprawiono – Ozdoba chibi, należąca do Miry, była wyświetlana w niskiej jakości.
Naprawiono – Zakup pakietu GEO Traje De Luces nie odblokowywał skórki Chaquetilla dla PDW9.
Naprawiono – Doc i Rook mieli identyczny osprzęt głowy Red Crow, co wprowadzało zamęt w drużynach, gdzie dwóch członków korzystało z takiego samego wyposażenia.
Naprawiono – W goglach domyślnego osprzętu głowy Castle’a pojawiały się tekstury wypełniające.
Naprawiono – Osprzęt głowy Red Crow, należący do Rooka był taki sam jak jego domyślny osprzęt głowy przy podglądzie lub ekwipowaniu w albumie i w sklepie.
Naprawiono – W rosyjskiej wersji klienta pakiet operatorów Y1 – 8 nosił błędną nazwę.
Naprawiono – Rozbieżności w ustawieniu oczu postaci między miniaturkami, a podglądem osprzętu głowy.
Naprawiono – Tekstury wszystkich złotych zestawów umundurowania Pro League nie były nakładane na operatorów w trybie widoku z perspektywy pierwszej osoby.
Naprawiono – Ostatni z 15 elementów wyświetlanych w zawartości cyfrowej był ucięty.
Naprawiono – Uzbrojenie wyposażone w określone celowniki nie było zsynchronizowane.
Naprawiono – Stalowy celownik M590A1 nie był poprawnie zsynchronizowany z czerwonym znacznikiem.
Naprawiono – Celownik kolimatorowy AR33 był błędnie zsynchronizowany.
Naprawiono – Celownik holograficzny AR33 był błędnie zsynchronizowany.
Naprawiono – Skórka Girih znikała po nałożeniu na dowolną broń.
Naprawiono – W trakcie procesu instalacji gry zakładka operatorów była nieaktywna, wbrew żółtemu powiadomieniu, które wprowadzało graczy w błąd.
Naprawiono – Rozbieżności związane z rozdzielczością w przypadku pakietu DJ GSG9.
Naprawiono – Błędnie działające narzędzia wyboru w menu pakietów waluty.
Naprawiono – Brak obustronnego przyciemnienia w trybie pełnoekranowego podglądu operatorów w albumie i w sklepie.
Naprawiono – Osprzęt głowy Overlord, należący do Valkirii, zastąpiony jest podglądem na miniaturce.
Naprawiono – Osprzęt głowy KT Banshee P.D., należący do Doca, miał te same tekstury, co osprzęt Dust Line.
Naprawiono – Tekst na ozdobie Składanka wyświetlany był w niskiej rozdzielczości.
Naprawiono – W opisie pakietu Saint-Jean brakowało wzmianki o nazwie ozdoby.
Naprawiono – Kilka wyskakujących okien związanych z płatnością za zestaw Bushido wyposażonych jest w wypełniacze w postaci sztandarów.
Naprawiono – Kilka pakietów wyposażonych było w elementy podglądu graficznego.
Naprawiono – Podgląd osprzętu głowy prezentował wyposażenie niedostępne w grze.
Naprawiono – Czarne tekstury widoczne na miniaturce umundurowania kamuflażu KT Raid, należącego do Fuze’a.
Naprawiono – Gracze mogli omijać niektóre niezbędne funkcjonalności przy użyciu przycisku szybkiego dołączenia.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie