Patch 1.3 do Fallout 4. Kiedy wyjdzie na PS4 i Xbox One?

Małe opóźnienie ze strony Bethesdy.

Patch 1.3 do Fallout 4 wylądował z początkiem lutego na PC i według wcześniejszych zapowiedzi, w zeszłym tygodniu mieliśmy ujrzeć go również na konsolach. Niestety, tak się nie stało.

Na oficjalnym forum Bethesdy deweloper tłumaczy, że więcej informacji na temat konsolowej łatki 1.3 powinniśmy usłyszeć wkrótce i dostaniemy ją najpewniej w pierwszych dniach tego tygodnia. Czekamy zatem na update, a poniżej jeszcze raz przypominamy, co tak właściwie zmienia się wraz z jego instalacją. Oto lista nowych funkcji i poprawek, które publikuje na swojej stronie Bethesda (część z nich dotyczy jedynie PC).

Patch 1.3 do Fallout 4

Nowe funkcje

  • Nowe ustawienie okluzji otoczenia, HBAO+ (PC).
  • Nowe efekty cząsteczkowe broni (karty NVIDIA).
  • Dodane menu statusu dla osadników w twoich osadach.
  • Dodano opcję obracania trzymanego obiektu lewym/prawym spustem. Naciśnięcie lewego drążka pozwala przełączać oś obrotu.
  • Ulepszona obsługa mapowania klawiszy „ESDF” w trybie warsztatu (PC).

Poprawki rozgrywki

  • Ogólne poprawki pamięci i stabilności.
  • Ulepszona wydajność w trakcie patrzenia przez lunetę.
  • Naprawiono problem teleportacji gracza w inne miejsce przy celowaniu.
  • Naprawiono problem stałego napromieniowania towarzyszy.
  • Naprawiono błąd polegający na błędnym rozczłonkowaniu mieszkańców Krypty 81.
  • Profit „Pierwsza liga” wyświetla teraz poprawnie wyliczenia obrażeń.
  • Naprawiono błąd polegający na niewłaściwym wyświetlaniu kamery trzecioosobowej po opuszczeniu niektórych stacji rzemieślniczych.
  • Naprawiono rzadki błąd niewłaściwego aktualizowania się napisów na ekranie.
  • Po zaprzestaniu użytkowania przedmiotów przez towarzyszy, ich efekty są poprawnie usuwane.
  • Profit „Zabójczy strzał” MacReady’ego właściwie oblicza teraz procenty trafień w głowę.
  • Naprawiono błąd polegający na blokowaniu się postaci w pancerzu wspomaganym.
  • Naprawiono rzadki błąd polegający na blokowaniu się towarzyszy po ich powaleniu.
  • Drugi poziom profitu „Wodnik” jest teraz obliczany poprawnie.
  • Naprawiono błąd polegający na błędnym obniżaniu obrażeń przy odpornościach przyznawanych przez modyfikacje.
  • Włączono kilka dodatkowych znaków, za pomocą których można przemianować element (XB1).
  • Naprawiono błąd polegający na rozczłonkowaniu wciąż żywego gracza.
  • Profit „Ekspert robotyki” jest teraz dostępny do użycia w walce.
  • Stimpaków można teraz używać na Curie po transformacji.
  • Odtwarzanie holotaśm znalezionych w terenie nie powoduje już zamazania ekranu ani blokady sterowania przy zmienianiu widoku.

Poprawki zadań

  • W „Sprzątaniu Zamku” naprawiono błąd polegający na tym, że minutemeni pozostali po bitwie z królową błotniaków nie zbierali się na zamku.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że niezwyciężone postacie blokowały się w trakcie walki.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że Preston wysyłał gracza do osady zamiast do lochu, w ramach zadania „Minutemeni”.
  • Naprawiono błąd polegający na atakowaniu zamku przez syntków w czasie, gdy gracz był przyjacielem Instytutu.
  • Naprawiono błąd polegający na niezaliczeniu zadania po zabiciu karawany.
  • Ochłap nie zostaje już w Fort Hagen po zaliczeniu „Dawnych Znajomych”.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że gracz nie mógł porozmawiać z Desdemoną, aby zaliczyć „Skryci, tajni i podziemni”.
  • Naprawiono błąd polegający na blokowaniu się gracza po wyjściu z kriokapsuły.
  • Naprawiono błąd niemożności pozyskania Prestona jako towarzysza.
  • W „Stacji końcowej” naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi zabicie przywódców Trasy.
  • Naprawiono błąd niewłaściwych powtórzeń zadań minutemenów.
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że gracz nie mógł wrócić do bazy Trasy po usunięciu go z Bractwa Stali.
  • Po ukończeniu „Podkopu stulecia”, naprawiono błąd polegający na tym, że Hancock nie proponował już swojego towarzystwa ani pomocy w zadaniu „Srebrny Fantom”.
  • Naprawiono problem pozyskiwania cewek tłumiących z Odlewni Saugus przed podróżą do Yangtze.
  • Podczas „Detektywa o stalowym sercu” naprawiono błąd zablokowania gracza i braku możliwości wejścia do Krypty 114.
  • W „Nie łam się, stary” można teraz zabić Byka i Dłutko.
  • Podczas „Sprzątania Zamku” naprawiono błąd uniemożliwiający włączenie nadajnika radiowego.
  • W „Błądzić jest rzeczą ludzką” naprawiono błąd polegający na tym, że zabicie Dana uniemożliwiało prawidłowe zaliczenie zadania.
  • W „Zmyśle taktycznym” naprawiono błąd polegający na tym, że wcześniejsze opuszczenie dialogu z kapitanem Kellsem na temat przeprogramowania P.A.M. uniemożliwiało prawidłowe zaliczenie zadania.

Poprawki warsztatu

  • Naprawiono błąd polegający na nieprawidłowym wyświetlaniu ilości osadników.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi założenie linii zaopatrzeniowej w osadach o dużej liczbie mieszkańców.
  • Poprawki łączenia elementów w trybie warsztatu.
  • Naprawiono błąd, powodujący że zasilane elementy przestawały działać na zawsze, jeśli ich źródło zasilania zostało usunięte.
  • Gracz może teraz stawiać pracownie w swoim domu w Diamond City.
  • Układanie przewodów nie zużywa już miedzi.
  • Naprawiono błąd polegający na niewłaściwym generowaniu ataków na osady.
  • Naprawiono błąd niewłaściwego obliczania zadowolenia w osadzie.
  • Osadnicy przypisani do broni będą teraz stali przy niej.
  • Dom w Diamond City wyświetla teraz dostarczaną energię.
  • Naprawa elementów prawidłowo zużywa teraz zasoby.
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że towarzysz ignorował rozkazy w lokacjach warsztatowych.
  • Naprawiono błąd polegający na niszczeniu upraw po zapisie i wczytaniu.
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

15 Shares
Share15
+1
Tweet