Jeszcze lepsza jakość obrazu i sporo zmian w Battlefield 1

Battlefield 1 dostaje obszerny update, w a nim…

Wraz z najnowszą aktualizacją Battlefield 1 otrzymacie nowe funkcje przy wynajętych serwerach, kompatybilność z Dolby Vision HDR, usprawnienia oraz poprawki w grze. W ciągu nadchodzącego miesiąca przedstawimy wam „Burzę na wschodzie”, naszą pierwszą Kampanię Operacji. Walcz o przewagę na froncie wschodnim, aby odblokować rzadkie nagrody. Mamy nadzieję, że spodobają się wam bitwy oraz łupy zgarnięte podczas walki – czytamy na forum Electronic Arts.


Listopadowa aktualizacja Battlefield 1 – czyli patch z numerem 1.16 – powinna już być dostępna na komputerach PC orz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Poniżej wrzucamy listę zmian, którą przedstawił deweloper.

Patch 1.16 do Battlefield 1 – zmiany i nowości:

Nowość: Kampanie Operacji

Kiedy Kampania Operacji będzie aktywna, przywita Cię trochę inny interfejs w miejscu kuli ziemskiej w menu Operacji. Narzędzie do śledzenia Kampanii Operacji, znajdujące się w prawym dolnym rogu, wskaże które operacje są częścią aktywnej kampanii, sumaryczny wynik, który trzeba będzie osiągnąć, aby odblokować nagrodę, oraz czas do końca trwania kampanii. Zauważysz również małą gwiazdkę przy poszczególnej operacji biorącej udział w Kampanii.

Biorąc udział w tych Operacjach na koniec każdej rundy przypisany zostanie wynik, by odblokować nagrodę w postaci Battlepacków. Graj PTFO, aby zmaksymalizować swój wynik oraz pamiętaj o tym, że Twój progres zostanie doliczony, jeśli dokończysz rundę do samego końca. Postaraj się odblokować jak najwięcej nagród, zanim aktywna kampania dobiegnie końca.

Ofensywa Nivella

Ponad 100 lat temu miała miejsce francuska bitwa pod La Malmaison, odbyła się w mglistą, chłodną noc 23 października 1917 roku. Dzisiaj każdy gracz Battlefield 1 może dołączyć do walki o mocno ufortyfikowany grzbiet Chemin des Dames, na mapie Ofensywa Nivelle’a. Właściciele Przepustki Premium oraz dodatku „Nie przejdą” mogą cieszyć się tą mapą od dnia jej wydania i z przyjemnością przekazujemy informację, że od tej aktualizacji jest ona dostępna dla wszystkich graczy Battlefield 1.

HDR

Battlefield 1 jest teraz zgodny ze standardem Dolby High Dynamic Range (HDR). Dzięki kompatybilnej karcie graficznej i telewizorowi możesz cieszyć się grą w Battlefield 1, która pozwala uzyskać kolory i jasność Dolby Vision HDR.

Wynajem serwerów

  • Administratorzy mogą od teraz zrestartować poziom na serwerze, który w pełni przeładuje mapę oraz zresetuje poziom destrukcji
  • Administratorzy mogą od teraz wybrać inny poziom, podczas korzystania z funkcji restartu meczu.
  • Administratorzy mogą od teraz dodać do 32 map do rotacji

Progresja gracza

  • Gracze od teraz mogą śledzić wszystkie pięć medali w tym samym czasie.
  • Dodano nowe skórki do Battlepacków!

Interfejs użytkownika & HUD

  • Naprawiono błąd, który powodował, że ikony graczy były przeźroczyste
  • Poprawiono błąd, który powodował, że niektórzy gracze utykali na ekranie globu.
  • Możliwe rozwiązanie problemu, gdzie od czasu do czasu podczas otrzymywania obrażeń pojawiało się czerwone zabarwienie ekranu, niezależnie od otrzymywanych obrażeń
  • Usunięto HUD z gry wieloosobowej, Specjalizacje, pojawiające się w trybie dla pojedynczego gracza i hardcore.
  • Usunięto problem polegający na tym, że ikona kropli podaży wyświetlała się wielokrotnie w widoku „Widok z góry” w trybie „Obserwator”.
  • Poprawiono ekran wyświetlania ustawień kontrolera, kiedy więcej niż dwie czynności przypisane są do tego samego przycisku
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego bronie i gadżety czasami wyświetlały starsze ikony po zmianie mapowania klawiszy / powiązań klawiszy.
  • Poprawiono błąd przypisania klawiszy związany z Działem przybrzeżnym 305/52 O.
  • Usunięto zduplikowaną ikonę lekkiego granatu ppanc. z ekranu broni i gadżetów klas elitarnych.
  • Rozwiązano problem z brakującym licznikiem amunicji podczas jazdy konno.
  • Poprawiono wyrównanie wykresu wydajności sieci.

Broń, Pojazdy i Gadżety

• Od teraz jeśli zwiadowca zostanie ponownie zaopatrzony, to bez uprzedniego anulowania poprzedniej może zamontować kolejną pułapkę każdego rodzaju (odł.- burz., zapalająca, gazowa)
• Usunięto problem polegający na tym, że rzucanie niektórych gadżetów na pojazdy powodowało nietypowo duże dźwięki uderzenia.
• Dodano Mosin Nagant M91 jako standardowy karabin dla rosyjskich i bolszewickich frakcji w grach niestandardowych.
• Usunięto problem polegający na tym, że automatyczne przeładowanie czasami dodawało dodatkową kulę w komorze w przypadku niektórych broni.
• Dostosowano jasność dymu i błysków wylotowych w karabinach półautomatycznych.
• Naprawiono problem polegający na tym, że granaty nie były uzupełniane za pomocą ładownicy / skrzynki amunicyjnej.
• Naprawiono błąd, w wyniku którego niektórzy gracze mogli aktywować zwiększenie prędkości w samolotach bez uprzedniego odblokowania tej zdolności.

Mapy i tryby

  • Naprawiono problem z lądowaniem zrzutów na moście w Galicji, co miało negatywny wpływ na graczy.
  • Poprawiono układ operacji Czerwony Przypływ na mapie Wołga, zapewniając więcej opcji podejścia atakującym.
  • Zmieniono układ w trybie Podboj: spawnowanie i strefa przechwytywania w Twierdzy Brusilova dla lepszej równowagi.
  • Usunięto klasy elitarne w Zespołowym DM, na mapie Las Argoński
  • Naprawiono błąd, przez który gracze nie mogli puścić polowego działa FK.96 na mapie Las Argoński.
  • Naprawiono błąd, który powodował ucięcie głosu Matki podczas przechodzenia do drugiej mapy podczas operacji Czerwony Przypływ.
  • Poprawiono problem, który powodował pojawienie się globu podczas przechodzenia między mapami operacji

Ogólne

  • Od teraz, podczas rozmieszczania na członku drużyny w momencie, kiedy członek drużyny umrze podczas przejścia kamery rozmieszczenie zostanie anulowane, a gracz powróci na poprzedni ekran
  • Po rozmieszczeniu się na obszar, na którym znajduje się gaz, maska przeciwgazowa aktywuje się automatycznie.
  • Po rozmieszczeniu się w powietrzu, automatycznie otworzy się spadochron
  • Naprawiono sporadyczny problem, w którym gracze mogli stać się niewidzialni.
  • Zredukowano drgania obrazu podczas otrzymywania obrażeń
  • Rozwiązano problem, który powodował resetowanie serwerów podczas grania Operacji, w wyniku którego gracze otrzymywali komunikat „Server under maintenance” i powracali do ekranu początkowego.
  • Naprawiono problem, który uniemożliwiał graczom odradzanie się z niektórymi broniami i pojazdami w fazie wstępnej.
  • Naprawiono błąd, który inicjował odliczanie zmiany lidera zespołu na koniec rundy
  • Usunięto problem polegający na resetowaniu częstości odświeżania Vsync do częstotliwości odświeżania pulpitu.

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

44 Shares
Share44
+1
Tweet