Patch 1.12 do Wiedźmina 3. CD Projekt RED o tym, kiedy go dostaniemy

Choć Wiedźmin 3: Dziki Gon jest doskonałym tytułem, wciąż trzeba załatać w nim kilka spraw.

CD Projekt RED nadal pracuje nad tym, by Wiedźmin 3 wyzbył się nękających grę błędów. Fani tytułu dopytują polskiego dewelopera, kiedy w końcu otrzymamy kolejną łatkę. Na jedno z takich pytań postanowił odpowiedzieć Marcin Momot.

Przedstawiciel studia zapowiedział w serwisie Twitter, że patch 1.12 do Wiedźmina 3 powinien pojawić się do końca tego roku. Prawdopodobnie dostaniemy go w grudniu, choć jeszcze nie zdradzono żadnych szczegółów odnośnie tego, jakie zmiany wprowadzi aktualizacja oraz co ponaprawia.

Oczekując na patch 1.12 do Wiedźmina 3 piszcie, co Waszym zdaniem powinno znaleźć się na liście zmian. Sporo bugów krąży jeszcze po świecie Dzikiego Gonu?

Patch 1.12 do Wiedźmina 3
Patch 1.12 do Wiedźmina 3
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Komentarze (16)

  • 14 stycznia 2016 at 01:18
    Permalink

    W zakończeniu zadaniu „Dla dobra nauki” Keira Metz nie chce otworzyć portala, stoi jak słup. Zadanie nieaktywne. Natomiast jeśli zdecydujemy się ją zabić to się nie da choć również stoi jak słup i ani razu nie uderzy, nie można jej zabić choćbym walił w nią mieczem cały dzień. Podobno naprawili ten błąd w aktualizacji 1.07 . Gram obecnie na aktualizacji 1.12 i nie widzę by to poprawiono

    Reply
  • 13 stycznia 2016 at 14:29
    Permalink

    ma problem na czystą fre zainstalowałem 1.12 i nie mam w opcjach gry+( wiem ze wyszła we wczesniejszym paczyku) co mam zrobic ( bez dezinstalacji gry i instalowania patchy po koleju) by gre+ mieć na wersji 1,12

    Reply
  • 11 stycznia 2016 at 18:44
    Permalink

    Witam ludzie, nie wiem w czym macie problem, kazdy problem jaki napisaliscie da sie jakos obejsc, krata sie nie otwiera przy szukani rynksztunku niedzwiedzia to pikus, wystarczy na youtube obejrzec filmik, da sie wykorzystac bug tekstur „na schodach”, ktory pomoze nam wyjsc z pulapki. 2 sprawa, karty normalnie mozna zebrac, na internecie jest poradnik gdzie co i jak sie znajduje, ja zrobilem bez zadnego problemu okolo 2 tygodnie temu, po 3 bug jedynie znalazlem w poszukiwaniu rynksztunku szkoly wilka I poziom, skrzynka nie swieci sie i nie mozna jej nawet otworzyc, duzo ludzi ma z tym problem. Mam skonczona cala gre i zostala mi tylko misja z rynksztunkiem wilka! Pozdrawiam !

    Reply
  • 8 stycznia 2016 at 16:27
    Permalink

    Jeśli firma zamierza w kolejnym patchu narobić kolejnych błędów i spieprzyć rozgrywkę to może niech najpierw uprzedzi to nie będziemy instalować ich kolejnego zakichanego „ulepszenia”.

    Reply
  • 8 stycznia 2016 at 16:20
    Permalink

    Spartaczony patchem 1.11 rynsztunek szkoły niedźwiedzia, z którym nie można wyjść z ruin, w dalszym ciągu nie da się wykonać zadania – najgroźniejszy potwór na skellige, to samo z zadaniem – złoto głupców (nie wiem czy dobra nazwa). Na setki niedociągnięć graficznych nie zwracam już uwagi. Kiedy wreszcie szanowna firma wyda patch, który POPRAWIA błędy a nie psuje innych sprawnych rzeczy???????

    Reply
    • 20 stycznia 2016 at 23:45
      Permalink

      Do zdania „najgroźniejszy potwór na skellige” jest nieoficjalny hotfix, który naprawia ten bug.

      Reply
  • 5 stycznia 2016 at 23:41
    Permalink

    Ostatnio zglosilem problem i otrzymalem odpowiedz od dewelopera ze patch 1.12 pojawi się w styczniu 2016r. Błąd dotyczy pancerza szkoły niedźwiedzia.

    Reply
  • 4 stycznia 2016 at 19:31
    Permalink

    W zadaniu Jakość kosztuje, wiele osób zgłasza problem z kilofem (nie można go podnieść ani się nie podświetla) przez co nie można zrobić nic dalej z tym wątkiem;/

    Reply
  • 4 stycznia 2016 at 17:09
    Permalink

    Wielu graczy ps4 narzeka na misję „Kwestia życia i śmierci, gdyż bardzo łatwo w niej przeoczyć turniej Gwinta. Są tam do zdobycia 3 unikalne karty bez których nie da się zdobyć trofeum Kolekcjoner kart. Mamy gorącą prośbę aby udostępnić te karty w jakiś inny sposób. Mógłby je mieć np. jakiś potwór którego musielibyśmy zabić żeby zdobyć te karty jeśli wcześniej przeoczylismy je na balu. Ważne żeby było to możliwe na każdym etapie gry…

    Reply
  • 28 grudnia 2015 at 09:23
    Permalink

    W sumie jest już grubo po świętach i co? I dalej ni widu ni słychu 🙁

    Reply
  • 27 grudnia 2015 at 21:37
    Permalink

    Mogliby naprawić wywalanie wieśka do pulpitu,gdyż jest to wkurzające i wielu ma ten problem.

    Reply
  • 27 grudnia 2015 at 20:31
    Permalink

    Tak jak w komentarzu od Nidwera chcial bym aby problem z kratą rozwiazany zostal i ten podest na ksiazka. Istnieje ruwnierz masa misji kturych nie mozna wykonac ze wzglendu na bugi wystepujace prosze o CD PROJECT RED o szczegulne przykucie uwagi do misji pobocznych (tym czasowo nie rozwiazalnych przez wlasnie buga ) np. misja wiedzminska kuznia…..

    Reply
  • 20 grudnia 2015 at 14:41
    Permalink

    Niech naprawią błąd na PS4 CE-34878-0 bo to jest problem

    Reply
  • 17 grudnia 2015 at 09:04
    Permalink

    misja ,,kolekcjoner” w dodatku Serca z Kamienia wymaga naprawy chodzi o sprzedaz obrazu ksiegazowi w Novigradzie po uprzednim wylicytowaniu go na aukcji goscia po prostu niema w ksiegarni mimo ze znacznik jednoznacznie wskazuje

    Reply
  • 16 grudnia 2015 at 19:14
    Permalink

    Jak w każdym otwartym świecie gry tak i tutaj nie da się uniknąć glitchy. Na moim XO nie natrafiłem na żadne większe problemy z wyjątkiem tego iż podróżując po całym Velen i Białym Sadzie, od czasu wizyty w Kaer Morhen moja Płotka zgubiła…lejce i już 🙂 Geralt dosiadając ją wygląda jak z Monty Pythona i przyznam że jest to bardzo denerwujący widok. Wodze zniknęły i nie da się ich przywrócić żadną miarą…To jedyna większa skaza na tym cudeńku jakim jest ta gra. Na temat spadku płynności (głównie w Novigradzie) i ewentualnego haczenia który pojawił się po zainstalowaniu przedostatniej łatki nie będę biadolił bo wierzę iż twórcy dokładają wszelkich starań żeby było dobrze 🙂

    Reply
  • 8 grudnia 2015 at 03:58
    Permalink

    mam parę bugów:
    1) nie mogę skompletować setu nieźwiedzia krata się nie otwiera w zamku jak mam już schematy .
    2) nie mam wszystkich schematów wilka choć zrobiłem wszystkie qłesty na niego.
    ( pare razy widziałem że zbieram coś co nie ma opisu i wyglądu)
    3) w ker moren zacina się qest z jaskinią (nie da się książki na piedestale ustawić)

    – ale to pryszcz.

    można by umożliwić w inny sposób zdobycie kart do gwinta ( ja przegapiłem moment w którym np. się je zdobywa i kicha (bal) ect. )

    i chłopaki więcej wszystkiego mam 40 poz i wszystko zajobuje na strzała może jakieś misje wiedzmińskie naprawdę trudne dla maniaków. ( parę DLC z nimi tablica się zapala i jest git )

    zresztą zrobiliście coś w co starałem się grać jak najdłużej ale i tak to skończyłem i mi smutno 🙁

    pozdrawiam

    ps. ciekawe czy ktoś to czyta 🙁

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

40 Shares
Share40
+1
Tweet