Patch 1.11 do Wiedźmina 3 już dzisiaj. Oto lista zmian!

Studio CD Projekt RED w miarę szybko wyrobiło się z nową łatką. Co przynosi z sobą patch 1.11 do Wiedźmina 3? 

Pierwsze wieści o kolejnej aktualizacji Wiedźmina 3 dotarły do nas dwa dni temu, a dzisiaj update zostanie wydany. Jak obiecano, łatka zmienia balans trudności podczas walki z bossami dodatku Serca z Kamienia, a oprócz tego przynosi masę innych zmian.

Kiedy patch 1.11 do Wiedźmina 3 będzie dostępny do pobrania? – Patch 1.11 już niebawem pojawi się na PC (w ciągu kilku godzin), na konsolach natomiast powinien zostać udostępniony niedługo potem – napisał właśnie na wiedźmińskim forum Marcin Momot.

Przedstawiciel CD Projekt RED dodaje, że problem ze znikającymi przedmiotami w trybie NG+ również został naprawiony w tej aktualizacji mimo, że nie jest wymieniony w spisie poprawek.

Patch 1.11 do Wiedźmina 3 – lista zmian:

Serca z Kamienia­ 

OSIĄGNIĘCIA:

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zdobycie rynsztunku od ofirskiego kupca potrzebnego do Osiągnięcia „Nowa Moda”.

ROZGRYWKA: 

  • Naprawiono błąd z nowymi Glifami w dodatku „Serca z Kamienia”, które znikały z przypisanych „slotów” po zapisaniu i wczytaniu gry.
  • Poprawiono balans poziomu trudności arachnomorfów w zadaniu „Sezamie otwórz się!”.
  • Naprawiono błąd, który umożliwiał zabranie przedmiotów przed pokonaniem archegryfa w zadaniu „Dziedzictwo” będące częścią dodatku Serca z Kamienia.
  • Naprawiono problem, który powodował, że Płotka mogła zmienić się w karą klacz po zainstalowaniu dodatku Serca z Kamienia.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczowi sprzedaż jakichkolwiek przedmiotów Hrabinie Mignole.
  • Usprawniono balans trudności bossów w dodatku „Serca z Kamienia” przez zmienne statystyki dla różnych poziomów trudności.
  • Umożliwiono przeniesienie przedmiotów z dodatku „Serca z Kamienia” do Nowej Gry+.
  • Naprawiono problem, który powodował, że Jadowity Zestaw Szkoły Żmii mógł być wykuty przez mistrza kowalstwa ­­ teraz może go wykuć jedynie kowal arcymistrz.
  • Mag ofirski z dodatku „Serca z Kamienia” będzie teraz odporny na nokaut przez Aard.
  • Naprawiono problem z Nową Grą+, który powodował, że zaklęcie było usunięte z pancerza po załadowaniu Nowej Gry.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że arachnomorfy były niewrażliwe na efekty powodowane przez bombę Gwiazda Tańcząca.
  • Opcja zaklinania pojawia się teraz w Glosariuszu/Samouczku.
  • Wprowadza szereg zmian do balansu trudności w Nowej Grze+.
  • Naprawiono błąd, który powodował że walka uniemożliwiała odpięcie kadzidła.

WYDAJNOŚĆ

  • Poprawiono wydajność gry w kanałach w Oxenfurcie.

ZADANIA: 

  • Gracz nie musi już  kupować ofirskiego rynsztunku od kupca, by rozpocząć zadanie „Z dalekiego Ofiru”.
  • Naprawiono rzadko występujący błąd, który powodował nieprawidłowe ukończenie celów w poszczególnych scenariuszach zadania „Hulaj Dusza” w dodatku „Serca z Kamienia”.
  • Zadanie poboczne „Druciarz, myśliwy, żołnierz, szpieg”  znajduje się teraz w zakładce „Poszukiwania” w dzienniku.
  • Zadanie poboczne „Od miecza, głodu i zdrady” znajduje się teraz w zakładce „Poszukiwania” w dzienniku.
  • Naprawiono niekonsekwencję w komentarzu wypowiadanym przez Witolda po misji z Połykaczem Ognia w zadaniu „Hulaj Dusza”.

WIZUALNE: 

  • Naprawiono błąd, który powodował, że podświetlenia oznaczające wspomnienia w zadaniu „Żyli długo i szczęśliwie” nie miały odpowiedniego koloru po włączeniu trybu dla daltonistów.
  • Poprawiono sposób przedstawiania rzek i wodospadów w różnych lokacjach w dodatku „Serca z Kamienia”.
  • Poprawiono lokacje tak, by deszcz nie pojawiał się we wnętrzach kanałów Oxenfurtu w dodatku „Serca z Kamienia”.
  • Poprawiono lokacje tak, by deszcz nie pojawiał się wewnątrz latarni morskiej położonej na północny zachód od Wyspy Świątyń.
  • Poprawiono lokacje tak, by deszcz nie pojawiał się wewnątrz Świątyni Lilvani w dodatku „Serca z Kamienia”.
  • Poprawiono cienie w Oxenfurcie w dodatku „Serca z Kamienia”.
  • Naprawiono błąd, który powodował, ze pojawiało sie zbyt dużo much podczas użycia Lamentowego kropierzu na Płotce.

­DLC­ 

OGÓLNE: 

  • Dodano brakującą grafikę dla DLC „Zestaw Skelligijskiego Rynsztunku”.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przeciwnicy mieli pusty pasek życia i byli nieśmiertelni w zadaniach z DLC.
  • Naprawiono brak możliwości interakcji z skrzynią w zadaniu „Poszukiwania: Rynsztunek Szkoły Wilka”.
  • Naprawiono Nilfgaardzkie rękawice, które powodowały pojawianie się czerwonego prostopadłościanu pod Geraltem.

ZADANIA: 

  • Naprawiono nieprawidłowo pojawiające się zlecenie rozpoczynające zadanie „Jak Kot z Wilkiem” na tablicy we wsi Rudnik.
  • Naprawiono problem, który czasem uniemożliwiał graczowi ukończenie zadania „Najgroźniejszy potwór na Skellige”.
  • Naprawiono problem, który czasem uniemożliwiał graczowi rozpoczęcie zadania „Poszukiwania: Rynsztunek Szkoły Wilka”
  • Naprawiono problem uniemożliwiający graczowi zbadanie świń w zadaniu „Złoto Głupców”.
  • Naprawiono rzadkie przypadki nieprawidłowego pojawiania się świń w czasie zadania „Złoto Głupców”.
  • Usunięto duplikujące się zwłoki wilkołaka po zadaniu „Zlecenie: Najgroźniejszy potwór na Skellige”.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w przypadku odrzucenia zadania „Zlecenie: Najgroźniejszy potwór na Skellige” pojawiały się błędne cele.

WIZUALNE: 

  • Naprawiono występujący w niektórych scenach problem wizualny z naszyjnikiem w alternatywnym wyglądzie Triss.

­Zmiany w głównej grze­ 

ROZGRYWKA: 

  • Naprawiono problemy z skalowaniem zadań i przeciwników w Nowej Grze+.
  • Zmodyfikowano schemat dla Mistrzowskich Rękawic Szkoły Wilka, można je stworzyć bez Rękawic Szkoły Gryfa.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że jeden z potworów w zadaniu „Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu” stawał się niezniszczalny.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że w pełni naładowana umiejętność „Rozpłatanie” zadawała mniej obrażeń niż powinna.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przeciwnik mógł zostać zaatakowany raz jeszcze po walce w zadaniu „Wściekle pięści: Mistrz nad Mistrzami”.
  • Naprawiono błąd w Nowej Grze+, który powodował, że niektórzy handlarze sprzedawali rynsztunek wymagający poziomów postaci 71­80.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że statystyki niektórych przedmiotów zmieniały się w trybie Nowa Gra+.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że poziom postaci nie wzrastał do 30 po rozpoczęciu trybu Nowa Gra+ i wczytaniu niektórych plików zapisu.
  • Naprawiono błąd w trybie Nowa Gra+, który powodował, że znalezione przedmioty miały wymagania powyżej poziomu 70.
  • Naprawiono błąd w trybie Nowa Gra+, który powodował, że zioła nie przechodziły do Nowej Gry.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że użycie umiejętności „Młynek” przeciwko postaciom z ciężką bronią blokowało regenerację wytrzymałości.
  • Naprawiono błąd, który utrudniał poruszanie się podczas celowania kuszą.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że przeciwnicy uderzeni znakiem Aard upadali w przeciwnym kierunku.
  • Naprawiono błąd w trybie Nowa Gra+, który powodował, że zbroja i broń stworzone przed Aktualizacją 1.10, po aktualizacji posiadały inne wymagania i statystyki.

GUI: 

  • [PC] Naprawiono problem, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie się nazw ustawień graficznych w opcjach gry.
  • Naprawiono problem, który sprawiał, że nie pojawiały się screenshoty w zapisach gry w czasie wyboru zapisu dla rozpoczęcia Nowej Gry+.

LOKALIZACJA: 

  • Naprawiono nieprawidłowości w opisach trofeów w języku koreańskim.

WYDAJNOŚĆ

  • [XBOX] Poprawiono wydajność gry w czasie zadania „W sercu lasu”.

ZADANIA: 

  • Naprawiono błąd, który powodował, że ghule nie pojawiały się w pobliżu kapliczki w Białym Sadzie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że zadanie „Racja Stanu” było oznaczane jako zakończone niepowodzeniem pomimo jego ukończenia.
  • Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że gracze nie mogli znaleźć klucza do stajni w zadaniu „Wyrównanie rachunków”.
  • Naprawiono wiele błędów, które powodowały pojawianie się zaktualizowanych celów w zakładkach dziennika i postaci w nieprawidłowej kolejności.
  • Naprawiono rzadko występujący błąd powodujący załączenie nieprawidłowej sceny w zadaniu „Za siedmioma morzami”.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający ukończenie zadania „Wilczyca”.
  • Naprawiono problem z błędnym pojawianiem się postaci w scenie z megaskopem, jeśli podarowano kryształ Yennefer na Skellige w zadaniu „Wróg publiczny”.
  • Naprawiono rzadko występujący błąd, który sprawiał, że funkcje rozgrywki blokowały się po ukończeniu zadania „Przez czas i przestrzeń”.
  • Gracz otrzyma nagrodę pieniężną za ukończenie zadania „Bez śladu”.
  • Naprawiono problem w Nowej Grze+, który powodował, że skrzynia ze skarbem znikała przed zebraniem w  zadaniu „Ostrze Berengara”.
  • Naprawiono problem, który uniemożliwiał znalezienie kryształu wymaganego w zadaniu „Poszukiwania: Rynsztunek Szkoły Wilka”.

UI: 

  • [PC] Dodano opcję włączania/wyłączania HUD/minimapy przez użycie klawisza „Home” na klawiaturze..
  • Naprawiono problem, który powodował, że jeśli w opisie zadania nie było sugerowanego poziomu postaci, to nazwa miejsca jego wykonania wyświetlała się dwukrotnie.

 

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Komentarze (7)

  • 18 października 2016 at 22:17
    Permalink

    Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że gracze nie mogli znaleźć klucza do stajni w zadaniu „Wyrównanie rachunków”.

    U mnie nie ma tego klucza co mam zrobić?

    Reply
  • 8 maja 2016 at 21:09
    Permalink

    ichyba nigdy sie nie da na piracie wchodzic po drabinie

    Reply
  • 8 maja 2016 at 20:58
    Permalink

    nadal nie ma nic co by naprawilo wchodzenie po drabinie w dodatku serce z kamienia i odebranie 3 zadnia u olgierda zacienlo sie na scence

    Reply
  • 10 stycznia 2016 at 10:22
    Permalink

    Po aktualizacji gry na XO do wersji 1.11. wywaliło mi zapisy gry. Mogę zacząć grę od nowa. Masakra 40 godzin poszło się ….. BRAWA CD PROJECT RED jesteście najlepsi w ilości tworzenia błędów nowymi patchami. ODDAJE WAM TĘ GRĘ I ŻĄDAM ZWROTU KASY BO MAM JUŻ DOŚĆ WASZYCH BŁĘDÓW WIECZNYCH

    Reply
  • 15 listopada 2015 at 20:11
    Permalink

    Ja na patchu 1.10 nie miałem problemów z grą po zainstalowaniu 1.11 gra mi co jakis czas wychodzi (od 5 min do okolo godziny) zawsze były problemy z GTXami 6xx w wieśku ale chyba po 1.06 było ok :<

    Reply
    • 18 listopada 2015 at 20:56
      Permalink

      Mam dokładnie to samo. Gra po jakimś czasie wyłącz się podczas rozmowy lubi cut-scenek :c

      Reply
  • 8 listopada 2015 at 21:23
    Permalink

    ja nie moge zainsrtawlac 1.11 jest napisane wystąpił błąd o co tu moze chodzic ?

    Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

31 Shares
Share31
+1
Tweet