Patch 1.1 do The Division – ogromna lista zmian!

Zobaczcie wszystkie szczegóły nadchodzącej aktualizacji.

Już 12 kwietnia dostaniemy patch 1.1 do The Division. Jeśli chcecie zobaczyć, co nowego wprowadzi aktualizacja oraz co naprawi, przejrzyjcie pełną listę zmian, która pojawiła się na polskim forum Ubisoftu.

Znajdziecie na niej m.in. zapis, dzięki któremu będziemy mogli w prosty sposób zgłosić oszustów, psujących rozgrywkę innym osobom (dotyczy jedynie PC). Jak pisaliśmy wczoraj, dla takich użytkowników Ubisoft szykuje dożywotnie bany na granie w The Division.

Patch 1.1 do The Division

NOWE FUNKCJE

Zaginieni w Akcji

  • Zaginieni w akcji to nowe zadanie dostępne w Stuyvesant
  • Zanim podejmiesz się nowego zadania, musisz najpierw ukończyć misję „Zgromadzenie Ogólne” i osiągnąć 30 poziom
  • Starcia zostały przewidziane dla 4 graczy z wyposażeniem na wysokim poziomie

Zestawy wyposażenia

  • Zestawy wyposażenia można zdobyć, wykonując najtrudniejsze zadania dostępne na Manhattanie
  • Zgromadzenie i użycie zestawu wyposażenia zapewnia potężne premie do statystyk i talentów
  • Zestawy są zróżnicowane pod względem klasy wyposażenia i mogą wspierać odmienne style gry. Znajdź zestaw, który najlepiej będzie do ciebie pasował
    – “Obsługa taktyczna” zwiększa zdolności w zakresie elektroniki oraz wsparcia
    – “Ekwipunek napastnika” zapewnia premie do zdolności ofensywnych
    – “Służba wartownicza” poprawia zdolności strzeleckie
    – “Ścieżka wędrowca” zapewnia premię dla graczy działających na własną rękę

Wymiana

  • Przedmioty porzucone przez wrogów można udostępniać innym graczom
  • Przedmioty udostępniasz, wyrzucając je ze swojego ekwipunku jak zwykły łup, aby gracze z twojej grupy mogli je podnieść
  • Przedmioty możesz udostępniać tylko w ciągu 2 godzin od chwili ich zdobycia
  • Przedmioty możesz udostępniać graczom, którzy są w twojej grupie, a także tym, którzy byli w niej w chwili, gdy przedmiot został przez ciebie zdobyty

Zadania

  • Zadania ogólne i osobiste są automatycznie aktywowane po zalogowaniu i można je wybierać z poziomu mapy za pośrednictwem menu “Przegląd misji”
  • Konkretne zadania są dostępne tylko przez określony czas (24 godziny dla zadań codziennych i 7 dni dla tygodniowych), po upływie którego zastępowane są przez inne
  • Zadania dotyczą różnych kategorii:
    – Walki
    – Strefy Mroku
    – Wytwarzania
  • Większość zadań można zrealizować samodzielnie, ale niektóre będą wymagały pomocy innych agentów

Zrzuty w Strefie Mroku

  • Zrzuty w Strefie Mroku to ogólnodostępne wydarzenia, w ramach których Agencja Obrony Strategicznej dostarcza zaopatrzenie dla agentów Division
  • Zrzuty przeprowadzane są kilkukrotnie w ciągu dnia
  • W zrzucanych paczkach znajduje się nieskażone wyposażenie, z którego można od razu korzystać bez konieczności podejmowania go ze Strefy Mroku
  • Zrzuty są łakomym kąskiem dla innych agentów oraz przedstawicieli wrogich frakcji, którzy penetrują Strefę Mroku, więc spodziewaj się oporu

Klasa wyposażenia

  • Każdy element wyposażenia (poza przedmiotami ozdobnymi) znajdowany przez agentów na 30. poziomie ma wskaźnik klasy. Im wyższa klasa, tym lepszy przedmiot
  • Ogólną klasę wyposażenia twojego agenta możesz sprawdzić w menu głównym, tuż obok informacji o poziomie postaci. Klasa wyposażenia odzwierciedla stopień zaawansowania agenta
  • Wskaźniki klasy wyposażenia innych agentów wyświetlane są tuż obok ich pasków zdrowia
  • Ulepszając sprzęt i podnosząc ogólną klasę wyposażenia, zapewnisz swojemu agentowi dostęp do najbardziej niebezpiecznych wyzwań

Kamera grupy

  • Kamera grupy pozwala graczom obserwować członków swojej grupy w oczekiwaniu na reanimację lub pokonanie całego oddziału
  • Gracze mogą używać przycisków RB/LB, R1/L1 lub klawiszy Q/E do przełączania się między członkami grupy

Nowe uzbrojenie charakterystyczne

  • Dodano trzy nowe egzemplarze uzbrojenia:
    – Warlord – karabinek szturmowy
    – Historian – karabin strzelca wyborowego (Prosimy zwrócić uwagę na to, że Historian pojawi się wraz z tą aktualizacją, nabycie tej broni przed aktualizacją 1.2 będzie niemożliwe)
    – Valkyria – pistolet szturmowy

ZMIANY W GRZE

Rozgrywka

  • Umiejętność Wieżyczka nie pozwala już dłużej przygniatać ogniem wrogich postaci niezależnych, gdyż umożliwiało to zbyt łatwe pokonywanie słynnych przeciwników
  • Rekalibracja Topowych przedmiotów będzie wymagała poniesienia kosztów w normalnej walucie gry, nie w Kredytach Feniksa.
  • Ilość kredytów Feniksa wypadających z przeciwników o poziomie 31 i 32 została zwiększona:
    – Poziom 30: 1-3 Kredytów Feniksa
    – Poziom 31: 2-4 Kredytów Feniksa
    – Poziom 32: 3-5 Kredytów Feniksa

Strefa Cienia

  • Handlarz w schronie w kościele sprzedaje teraz przedmioty za walutę Strefy Cienia zamiast kredytów Feniksa.
  • Wymagania rang dla przedmiotów Wyjątkowych i Topowych zostały dostosowane:
    – Wyśmienite (Fioletowe) przedmioty – ranga 15 zamiast 30.
    – Topowe (Złote) przedmioty o poziomie 30 (Punkty Sprzętu 163) – ranga 25 zamiast 50
    – Topowe (Złote) przedmioty o poziomie 31 (Punkty Sprzętu 182) – ranga 40 zamiast 50
  • Dodano nowy przedział dla postaci z Punktami Sprzętu 160+

Wytwarzanie

  • Zwiększono koszt przetwarzania materiałów na komponenty w punkcie montażowym:
    – 10 zielonych = 1 niebieski
    – 15 niebieskich = 1 pomarańczowy
  • Zwiększono koszt przetwarzania materiałów i tworzenia topowych przedmiotów
    – 10 Stadardowych (Zielonych) materiałów zamiast 5 wymaganych do stworzenia 1 Specjalistycznego (Niebieskiego) materiału
    – 15 Specjalistycznych (Niebieskich) materiałów zamiast 5 wymaganych do stworzenia 1 topowego (Złotego) materiału
    – 10 topowych (Złotych) materiałów zamiast 8 wymaganych do stworzenia 1 topowego przedmiotu o poziomie 31.
  • Zmniejszono zysk z rozmontowywania Standardowych (Zielonych) i Topowych (Złotych) przedmiotów:
    – Dekonstrukcja Standardowego (Zielonego) przedmiotu da 1 Standardowy materiał zamiast 2
    – Dekonstrukcja Topowego (Złotego) przedmiotu da 1 Topowy materiał zamiast 2

Interfejs użytkownika

  • W menu ustawień dodano możliwość kalibracji martwej strefy kontrolera (na wszystkich platformach)

NAPRAWIONE BŁĘDY

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego talenty związane z bronią czasami nie aktywowały się, gdy gracz idealnie spełniał wymagania dotyczące statystyk
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli opuścić Strefy Mroku na 43rd Street East
  • Wystrzał z broni przerywa teraz zmianę magazynków sprzężonych (w przypadku karabinów snajperskich i strzelb)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego skorzystanie z funkcji kup i użyj w przypadku broni z już zamontowanym celownikiem powodowało jego zniknięcie
  • Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała graczom ostrzał zza rogu osłony
  • Poprawiono szereg lokacji, w których postaci niezależne mogły strzelać przez ściany
  • Naprawiono usterkę, która wpływała na szybkostrzelność niektórych broni
  • Poprawiono kilka lokacji, w których gracz mógł utknąć w trakcie misji Obozowisko w Tunelu Queen’s
  • Naprawiono szereg błędów z rekwizytami, dzięki czemu gracze nie będą już blokowani
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego finałowy przerywnik filmowy odblokowywał się przed ukończeniem ostatnich misji
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego misja poboczna w oczyszczalni ścieków była niedostępna
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której czasami nie można było ukończyć misji pobocznej związanej z dostawą morfiny
  • Gracze nie otrzymują już nadprogramowych PD za misję poboczną związaną z dostawą morfiny
  • Premia zapewniana przez ulepszoną osłonę nie podlega już kumulacji, gdy kilku członków drużyny używa jej na tej samej kryjówce
  • Naprawiono szereg błędów, które powodowały, że w określonych okolicznościach nie aktywowały się umiejętności mobilne
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego potencjometr głośności czatu przesłaniał pole interfejsu grupy
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego zaproszenie dla grupy wysłane za pośrednictwem matchmakingu czasami nie było widoczne na ekranie
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego ikona martwego członka drużyny zamieniała się w niebieską kropkę zamiast czerwonego krzyżyka, gdy gracze byli zbyt daleko od siebie
  • Naprawiono usterkę, w wyniku której gracz nie mógł sprawdzić swojego wyglądu podczas zmiany strojów
  • Poprawiono niektóre elementy interfejsu użytkownika w polu przeglądu misji oraz zmieniono położenie źle usytuowanych ikon
  • Poprawiono kolory przedmiotów na liście nagród za misję
  • Postaci niezależne nie będą już ignorowały gracza przy próbie interakcji z rekwizytami (uzbrajania/rozbrajania bomb)
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postaci niezależne czasami nie opuszczały miejsca swojego odrodzenia w trakcie misji pobocznej związanej z dostawą morfiny
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego postaci niezależne czasami nie odradzały się w jednym z punktów Strefy Mroku
  • Naprawiono szereg usterek, które powodowały blokowanie przedmiotów związanych z wyglądem
  • Część porad zaktualizowano, tak by stały się czytelniejsze
  • I wiele więcej!

Zmiany tylko na PC

  • Dodano nowe opcje skalowania rozdzielczości i oświetlenia
  • Dodano wsparcie dla graczy PC zgłaszających naruszenia regulaminu. Gracze mogą teraz wpisać na czacie /report <nazwa gracza>
  • Wprowadzono poprawki do wykrywania rozdzielczości i zmiany trybów ekranu
  • Naprawiono kilka błędów ruchu kamery w trybie korzystania z systemu śledzenia ruchu oczu Tobii
  • Naprawiono koncentrację wzroku na minimapie w trybie korzystania z systemu śledzenia ruchu oczu Tobii
  • Naprawiono błędy występujące przy korzystaniu z urządzeń peryferyjnych Logitech
  • Naprawiono kilka błędów graficznych występujących podczas korzystania z dwóch monitorów
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli przesuwać elementy interfejsu poza widoczny obszar ekranu
Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

17 Shares
Share17
+1
Tweet