Patch 1.07 do Wiedźmina 3 ma kilka ukrytych zmian

Oprócz oficjalnej listy poprawek, patch 1.07 do Wiedźmina 3 zawiera jeszcze kilka rzeczy, o których wcześniej CD Projekt RED nie wspominał. Oto one.

Najnowsza aktualizacja Wiedźmina 3 zawiera około 100 poprawek do gry. Jednak nie wszystkie znalazły się na liście, którą wcześniej publikowaliśmy. Znajdziecie ją w tym miejscu. Na forum NeoGAF gracze dzielą się dodatkowymi zmianami, które udało im się spostrzec po instalacji patcha.

Otóż niektóre z ulepszonych ekwipunków wymagają teraz posiadania wyższego poziomu. Często nawet o kilka stopni. Ponadto nie można już palić przeciwników bez końca, a przy tym sprawić, by cały czas płonęli bez możliwości wykonywania innych ruchów. Ponadto same obrażenia spowodowane ogniem, nie zabierają już tak dużo energii przeciwnikom jak wcześniej.

To jednak nie wszystko. Podczas upadku z dużej wysokości, nie musimy wciskać już przycisku odpowiedzialnego za skakanie przy lądowaniu, co ma amortyzować upadek. Teraz ruch ten dzieje się automatycznie.

Oprócz tego, dodane zostało wsparcie dla DualSchocka 4 w wersji na PC.

Robert Ocetkiewicz

Robert Ocetkiewicz

Fan wszelkiego rodzaju FPS-ów oraz wyścigów. Nie stroni również od gier sportowych i dobrych bijatyk w stylu Tekkena.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Chronimy się przed spamem, dlatego prosimy, rozwiąż captcha zanim klikniesz WYŚLIJ:

17 Shares
Share17
+1
Tweet